فرمانده انتظامی فارس خبر داد:

دستگیری سارقان مسلح در شیراز

  • حوادث
  • سه شنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ ۱۵:۵۹
    کد خبر :517587
دستگیری سارقان مسلح

فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری سارقان مسلح در شهر شیراز خبر داد و گفت: این سارقان تاکنون به 12 فقره انواع سرقت مسلحانه اعتراف کرده‌اند.

سردار احمدعلی گودرزی گفت: مأموران کلانتری 28 صدرا در شهرستان شیراز، هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی خود به سرنشینان یک دستگاه خودرو سمند مظنون شدند اما راننده بدون توجه به دستور ایست مأموران اقدام به فرار می کند.

وی با بیان اینکه پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، خودرو متوقف و 2 متهم دستگیر شدند، افزود: در بازرسی بدنی از متهمان، تعداد زیادی کلید مخصوص باز کردن در منزل کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی در استان فارس گفت: متهمان برای تشکیل پرونده به کلانتری انتقال داده شدند که در تحقیقات تکمیلی تاکنون به 12 فقره انواع سرقت مسلحانه در شیراز اعتراف کردند.

گودرزی خاطر نشان کرد: مأموران در تحقیقات انجام شده، مخفیگاه این سارقان را شناسایی و مقادیری از اموال مسروقه و وسایل ارتکاب جرم را در این مکان کشف کردند.

به گفته این مقام انتظامی، 10 قبضه اسلحه جنگی و شکاری، بیش از صد عدد فشنگ، انواع سلاح سرد، مقادیری مواد مخدر، داروی بیهوش کننده، تعداد زیادی کارت‌های جعلی به نام نهادها و سازمان های مختلف از جمله ناجا، تعداد زیادی اوراق هویتی، تعداد زیادی سیم کارت و عابر بانک، 18 عدد کارت شناسایی جعل عنوان مأموران ناجا، تعداد زیادی اوراق قضائی جعلی با عنوان حکم ورود به منزل و حکم جلب، ماسک صورت، لباس نیروی انتظامی، بی‌سیم دستی، دستبند فلزی، آژیر گردان پلیس، افشانه فلفلی، تابلوی ایست پلیس، 2 دستگاه موتورسیکلت مسروقه، تعداد زیادی وسایل و لوازم خانگی، 15 دستگاه گوشی تلفن همراه و تعداد زیادی زیورآلات طلا و بدل از مهمترین کشفیات پلیس در این عملیات بود.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه این سارقان دارای سابقه کیفری نظیر آدم ربایی در سال‌های گذشته بوده و اخیرا از زندان آزاد شده‌اند، افزود: سرقت تحت پوشش مأمور و راننده تاکسی تلفنی از دیگر شیوه‌های مورد استفاده توسط این سارقان برای سرقت بوده است.

به گزارش ایسنا،  گودرزی با اشاره به اینکه در این راستا تعدادی از مال باختگان شناسایی و تحقیقات تکمیلی پلیس ادامه دارد، هشدار داد: افرادی که بخواهند به هر نحوی باعث سلب آسایش و آرامش مردم و ایجاد بی نظمی در جامعه شوند، با برخورد قانونی و قاطع پلیس مواجه خواهند شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید