اخبار فعالیت های امروز نیروهای مسلح در رابطه با سیل اخیر در کشور

  • سیاسی
  • دوشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ ۱۲:۳۸
    کد خبر :516928
نیروهای مسلح

گزارش کامل اخبار و اقدامات امروز (دوشنبه) ۱۹ فرودین نیروهای نظامی در کمک رسانی به سیل زدگان و سرکشی و بازدید مسولان و فرماندهان نیروهای مسلح از مناطق سیل زده کشور را میتوانید در لینک های زیر دنبال کنید.

جلسه ستاد مدیریت بحران وزارت دفاع‌ با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به منظور ارزیابی اقدامات انجام شده در مناطق سیل‌زده و تداوم حضور و تقویت فعالیت های وزارت دفاع در این مناطق، با حضور روسای سازمان‌های تابعه و جمعی از مدیران ارشد این وزارتخانه برگزار شد و با دستور وزیر دفاع «قرارگاه مردم یاری عاشورائیان وزارت دفاع» به منظور حمایت از سیل زدگان و در راستای تداوم خدمت رسانی به مردم مصیبت زده در استان خوزستان تشکیل و آغاز به کار کرد.

همچنین سردار غلامحسین غیب پرور رییس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز با حضور در مناطق سیل زده استان خوزستان در دیدار با فرمانده ناحیه سپاه دشت آزادگان هشدار داد که در جریان سیل اخیر رسانه‌های ضد انقلاب با تبلیغات ناجوانمردانه می‌خواهند مردم را مقابل سپاه و بسیج قرار دهند و این آرزوی فانی را به گور خواهند برد.

همچنین امیر دریادار حبیب‌الله سیاری، فرمانده قرارگاه امداد ذوالفقار ارتش در خوزستان در بازدید از بخش ابوجلال جنوبی در کنار رودخانه کرخه؛ در جمع مردم با اشاره به عبور ملت ایران از تمامی بحران‌ها در چهل سال اخیر، تاکید کرد: با اتحاد و همدلی از بحران کنونی نیز عبور می‌کنیم.

سردار قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس نیز که برای رسیدگی به وضعیت سیل زدگان به خوزستان رفته است، امروز با خانواده شهید علی هاشمی در اهواز دیدار کرد.

به گزارش ایسنا،‌همچنین به نقل از صفحه اینستاگرامی منتسب به سردار قاسم سلیمانی، وی کمک به هموطنان سیل‌زده در خوزستان را دفاع از حرم توصیف کرده و گفته است که «مشتاقان دفاع از حرم به کمک سیل زدگان خوزستان بیایید».

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید