کارخانه عقاب‌افشان سمنان سال 98 تعدیل نیرو نخواهد داشت

    کد خبر :516636
تعدیل نیرو

مدیرعامل کارخانه عقاب‌افشان سمنان در بازدید استاندار از این کارخانه گفت: این کارخانه تولیدی در سال 98 تعدیل نیرو نداشته و در سال رونق تولید با قوت به کار تولید می‌پردازد.

اکبری‌راد در دیدار استاندار سمنان با تولیدکنندگان و صنعتگران استان اظهار کرد: شرکت عقاب افشان در سال ۱۳۹۷ به‌عنوان بزرگترین تولید کننده اتوبوس دنیا معرفی شد.

وی با اشاره به سهم این کارخانه از بازار اتوبوس در کشور افزود: ۹۶ درصد از سهم تولید اتوبوس کشور در سال ۱۳۹۶ متعلق به شرکت عقاب افشان سمنان بوده است.

این تولیدکننده سمنانی خاطرنشان کرد: با وجود معرفی شرکت عقاب‌افشان به‌عنوان بزرگترین شرکت تولید کننده اتوبوس دنیا، اما این واحد صنعتی هنوز هم به‌صورت ۱۰۰ درصدی نتوانسته وارد بازار شود.

مدیرعامل کارخانه عقاب‌افشان سمنان ادامه داد: در ابتدای فعالیت شرکت در سال جدید به کارگران و پرسنل این شرکت نوید داده ام که با همه سختی‌های تولید، نیروهای ما تا پایان سال کاهش نخواهد بافت .

اکبری‌راد با بیان اینکه تولیدات این شرکت در سال جدید نیز ادامه می‌یابد افزود: تلاش می‌کنیم با ارتقاء کیفی تولیدات و خدمات زمینه توسعه این واحد بزرگ تولیدی را بیش از پیش فراهم کنیم.

وی ادامه داد: مدیران شرکت عقاب افشان با همه تهدیدات و تحریم‌ها سعی کردند تا با ایجاد زیر مجموعه‌های مرتبط و بکارگیری توان دیگر شرکتهای موجود ، فرصت سازی نماید .

این فعال صنعتی گفت: در حال حاضر با تولید دو تا سه دستگاه اتوبوس در روز فعالیت می‌کنیم اما توان تولید حداقل روزانه 10 دستگاه اتوبوس را داریم .

وی یادآوری کرد: در حال حاضر بیش از ۱۵۰۰ نفر در این شرکت مشغول به کار هستند و در تلاشیم تا پرسنل شرکت را تا ۲۰۰۰ نفر نیز افزایش دهیم .

علیرضا آشناگر، استاندار سمنان نیز با تقدیر از صنعتگران عقاب‌افشان سمنان گفت: شرکت عقاب افشان به‌عنوان یک مجموعه ی تولیدی موفق ، از افتخارات استان سمنان است.

وی افزود: فرصت سازی از تحریم‌ها از خلاقیت‌های بسیار خوب مدیران این شرکت است که امید است این تجربه به دیگر مراکز صنعتی و تولیدی نیز منتقل شود.

استاندار سمنان با اشاره به شعار امسال بر لزوم همراهی همگان برای تحقق این شعار تاکید و خاطرنشان کرد: تحقق شعار رونق تولید در گرو تلاش همه مدیران و تسهیل امور مربوط به حوزه تولید کنندگان است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید