«یگان ویژه» یگانی راهبردی در تامین امنیت است

  • سیاسی
  • یکشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۶ ۱۳:۴۹
    کد خبر :51650

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: یگان ویژه، یگان راهبردی با تحرک بالا در تامین امنیت است.

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در حاشیه بازدید از یگان ویژه نیروی انتظامی، اظهار داشت: بحمدالله امروز شاهد یک پیشرفت و توسعه چشمگیر و جهش‌دار همراه با آمادگی رزمی مطلوب در مجموعه یگان‌های ویژه ناجا هستیم.

وی افزود: آنچه امروز در بازدید از این یگان و اجرای مانورها و رزمایش‌ها مشاهده کردم ترکیبی از نشاط معنوی، انگیزه اعتقادی، آمادگی جسمانی و مهارت در به کارگیری تجهیزات مدرن بود.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به مدیریت مطلوب در یگان ویژه، تصریح کرد: یگان ویژه با سازماندهی مثال‌زدنی، ظرفیت و استعداد بسیار ارزشمندی است که همواره در مواقع حساس و ضروری به خوبی ظاهر شده است.

وی با اشاره به بکارگیری تجهیزات نوین و بومی در یگان ویژه، عنوان کرد: پیشرفت این یگان در ساخت و تولید تجهیزات بومی بسیار چشمگیر است، اصولا در مواقع حساس چون ناآرامی و اغتشاشات، جهت‌گیری اصلی پراکنده‌سازی اغتشاش بدون یک عارضه انسانی یا تلفات است که این راهبرد در یگان ویژه ناجا وجود دارد.

جانشین فرمانده کل سپاه در پایان گفت: یگان ویژه، یگان راهبردی با تحرک بالا ( تحرک انسانی و تجهیزاتی) در تامین امنیت است و بنده از سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی، سردار کرمی فرمانده یگان‌های ویژه به پاس این ظرفیت مثال زدنی و توانمندی‌های رزمی قدردانی می‌کنم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید