تبلیغات ارتش روسیه در مورد نابودی دشمن با تله پاتی

    کد خبر :516381
ارتش روسیه

ارتش روسیه یک نیروی ویژه جنگ روانی تربیت کرده که از تله پاتی و خواندن فکر نیروهای دشمن از راه دور برای مقابله با آنها بهره می‌گیرد.

به گزارش بازتاب به نقل از اسکای نیوز، بر اساس گزارشی که در این زمینه در نشریه رسمی وزارت دفاع روسیه منتشر شده، به اعضای این نیروی ویژه تعلیم داده شده که دشمن را بدون نیاز به استفاده از روش‌های برخورد فیزیکی از پای درآورند. برای تعلیم سربازان مذکور از روش‌های مورد استفاده دلفین‌ها برای مقابله با دشمنانشان تقلید شده است.

بر همین اساس مهارت‌های یادشده در میدان عمل و در جنگ چچن نیز مورد استفاده قرار گرفته و روز به روز تکمیل تر شده است. از این روش می‌توان برای تأثیرگذاری بر ذهن سربازانی که به زبان‌های دیگر سخن می‌گویند استفاده کرد و افکار آنها را به هم ریخت، همچین می‌توان از تله پاتی برای کاهش احساس درد در سربازان زخمی شده روس استفاده کرد. در نشریه مذکور ادعا شده که این روش ذهنی و روانشناختی برای شناسایی مخفیگاه‌های اسلحه‌های دشمن نیز قابل استفاده است.

در ادامه این مقاله آمده است: با استفاده از قدرت تله پاتی می‌توان سربازان دشمن را از راه دور به اعتراف در مورد امکانات و توانایی‌های خود واداشت، شناختی از شخصیت سربازان دشمن به دست آورد، نقاط ضعف و قوت آنها را کشف کرد و حتی این افراد را به عنوان جاسوس به خدمت گرفت.

در آزمایشاتی که در این زمینه انجام شده، خواندن مقالات نوشته شده به زبان‌های خارجی از راه دور برای سربازان روس ممکن شده است. از کار انداختن برنامه‌های رایانه‌ای، خرابکاری در دستگاه‌های مولد برق، استراق سمع و اختلال در ارتباطات رادیویی و مخابراتی از جمله دیگر مزایای این روش اعلام شده است.

در عین حال یوگنی الکساندروف که ریاست کمیته مقابله با علوم دروغین را در آکادمی علوم روسیه بر عهده دارد مدعی شده که هر آنچه در این مقاله درج شده کاملاً دروغین و فاقد مبنای علمی است.

وی افزوده است: تحقیقات مذکور در گذشته به صورت محرمانه انجام شده و اخیراً دوباره مورد توجه قرار گرفته است. اما این نوع پژوهش‌ها را باید جز علوم دروغین دانست.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید