عدم تشکیل جلسه امروز شورای شهر تهران

    کد خبر :516345
 زهرا نژاد بهرام

با توجه به حضور اعضای شورای اسلامی شهر تهران در مراسم افتتاح خط 6 مترو تهران با حضور رییس جمهور و به حد نصاب نرسیدن تعداد اعضای حاضر در صحن ، یکصد و سی و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران هنوز تشکیل نشده است.

زهرا نژاد بهرام پس از عدم تشکیل یکصد و سی و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه در تشریح عدم تشکیل این جلسه گفت: ما تا ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه منتظر شدیم اما این جلسه به حد نصاب نرسید. در حال حاضر ۱۰ نفر در صحن بودند و دو نفر هم در اتاق بودند و گفتند هر موقع سایرین بیایند ما هم می‌آییم.

وی افزود: مراسم افتتاح خط ۶ مترو تهران که با هماهنگی شهردار تهران نبود و این هماهنگی به دلیل حضور رئیس جمهور از طریق دفتر ریاست جمهوری این وقت داده شده بود. اما با توجه به اهمیتی که اعضا و ریاست شورا به تشکیل جلسات دارند می‌دهند اصرار بر تشکیل این جلسه داشتند. اما نهایتاً جلسه به حد نصاب نرسید.

وی تاکید کرد: جلسه هم اندیشی صبح اعضا تشکیل شد چرا که جلسات هم اندیشی نیاز به حد نصاب ندارد. ما تصور نمی‌کردیم که تعداد اعضا برای حضور در مراسم افتتاح خط شش مترو این تعداد باشد و بیشتر از حد انتظار ما بود.

به گزارش ایسنا، در ساعت ۱۰ و ۴۰ دقیقه محسن هاشمی به همراه مرتضی الویری، میرلوحی، و رسولی وارد صحن شورا شدند اما تا لحظه‌ی انتشار این خبر هنوز جلسه‌ی شورای اسلامی شهر تهران تشکیل نشده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید