دمشق: از موضوع جسد سرباز مفقود اسرائیلی اطلاعی نداریم

    کد خبر :515178
دمشق

وزیر اطلاع‌رسانی سوریه تأکید کرد که این کشور از موضوع باقیمانده جسد سرباز اسرائیلی و جزئیات پیدا شدن این جسد و حتی تحویل آن هیچ اطلاعی ندارد.

به گزارش بازتاب، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، عماد ساره، وزیر اطلاع‌رسانی سوریه گفت: ما معتقدیم که عملیات پیدا کردن باقیمانده جسد زاخاری بومل، سرباز مفقود اسرائیلی بین اسرائیل و گروه‌های تروریستی در سوریه انجام شده است و ما هیچ گونه اطلاعاتی درباره این موضوع و جزئیات پیدا شدن جسد و حتی تحویل آن نداریم.

پیش از این نیز یک منبع رسانه‌ای سوری اعلام کرده بود که سوریه هیچ اطلاعی از موضوع باقیمانده جسد سرباز اسرائیلی ندارد و این مسأله دلیل جدیدی بر همکاری گروه‌های تروریستی با سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) است.

ارتش رژیم صهیونیستی چهارشنبه اعلام کرده بود که این رژیم جسد زاخاری بومل را که در زمان جنگ “سلطان یعقوب” میان نیروهای اسرائیلی و ارتش سوریه در سال ۱۹۸۲ در البقاع لبنان مفقود شده بود، پس گرفته است. پنجشنبه ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در دیدار با بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در مسکو گفت که نیروهای ارتش روسیه با هماهنگی سوری‌ها جسد زاخاری بومل را در سوریه پیدا کردند. روسیه باقیمانده جسد بومل را به رژیم صهیونیستی تحویل داد و این رژیم جسد این سرباز را دفن کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید