در دیدار طیبی و جمالی‌نژاد صورت گرفت

بررسی راهکارهای ارتقای همکاری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها با جهاد دانشگاهی

    کد خبر :515134
جهاد دانشگاهی

راهکارهای ارتقای همکاری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با جهاد دانشگاهی طی سال ۹۸ در نشست جمالی‌نژاد و طیبی بررسی شد.

حسین رجب صلاحی، معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از تشکیل نشست مشترک جمالی‌نژاد، رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و طیبی، رئیس جهاد دانشگاهی کشور به منظور بررسی راهکارهای ارتقا ی همکاری‌های مشترک طی سال ۹۸ خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، در این جلسه در خصوص پروژه تأمین و ساخت ۶۳۰ دستگاه واگن مترویی کلان‌شهر تهران که از پروژه‌های اقتصاد مقاومتی مصوب وزارت کشور است، بحث و بررسی شد و بهره‌گیری از توانمندی‌ها و تخصص داخلی برای انجام این پروژه و سایر پروژه‌های ملی مشابه مورد تأکید قرار گرفت.

وی همچنین با اشاره به اهمیت دفع پسماندهای خانگی و خطرناک بدون آسیب رساندن به محیط زیست، افزود: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های سال جاری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، اجرایی شدن بند (ی) تبصره (۶) قانون بودجه سال ۱۳۹۸ است و در این جلسه مقرر شد پس از طی مراحل قانونی، از توان اجرایی جهاد دانشگاهی به عنوان مدیر طرح در حوزه مدیریت پسماند نیز بهره‌گیری شود.

به گزارش ایسنا،رجب صلاحی با اشاره به توان علمی و اجرایی جهاد دانشگاهی در انجام پروژه‌های ملی، گفت: سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و جهاد دانشگاهی به منظور افزایش همکاری‌های دوجانبه و بهره‌گیری از توانمندی‌های جهاد دانشگاهی در حوزه وظایف و مأموریت‌های شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در سال ۱۳۹۸، اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید