تصویب طرحهایی در زمینه‌های نانو بیوتکنولوژی و بیوتکنولوژی

    کد خبر :51513

صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی به تازگی حمایت از هفت طرح پژوهشی را تصویب کرده تا این طرحها به‌زودی وارد مرحله اجرایی شوند؛ طرحهای تصویب شده در زمینه‌های نانو بیوتکنولوژی، مهندسی پلیمر، مهندسی بافت، بیوتکنولوژی دارویی و … هستند.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران پویا؛ در آخرین جلسه کارگروه میان گروهی صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی 18 طرح دریافتی مورد بررسی قرار گرفت؛ در این میان برای 9 طرح داور تعیین و حمایت از هفت طرح جدید نیز در این حوزه تصویب شد تا به‌زودی این طرحها وارد مرحله اجرایی شوند.

همچنین طرحهای تصویب شده در زمینه‌های نانو بیوتکنولوژی، مهندسی پلیمر، مهندسی بافت، بیوتکنولوژی دارویی، مهندسی بافت و بیو تکنولوژی، ارتوز و پروتز(توانبخشی) هستند و چاپ مقالات ISIQ1، ثبت اختراع و تولید نمونه محصول از جمله دستاوردهای این طرحهای تأیید شده است.

البته این کارگروه ضمن تعیین عرصه‌های اولویت‌دار صندوق براساس اسناد بالادستی و نیاز کشور، به بررسی و ارزیابی طرحهای پژوهشی پژوهشگران با موضوعات بین رشته‌ای که در نقشه جامع کشور، برنامه پنجم توسعه و نقشه سلامت کشور تعیین شده، می‌پردازد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید