غرب از سلاح هسته ای علیه روسیه استفاده خواهد کرد

    کد خبر :514944
سلاح هسته ای

یک ژنرال لهستانی با اشاره به اینکه غرب از سلاح هسته ای علیه روسیه استفاده خواهد کرد، گفت: روسیه به راحتی کشورهای بالتیک را تصرف می کند و نبرد ناتو با ارتش روسیه در لهستان خواهد بود.

به گزارش بازتاب به نقل از اسپوتنیک، ژنرال لهستانی «والدیمار اسکشیبچاک» اعلام کرد که غرب در صورت تجاوز روسیه از سلاح هسته‌ای علیه این کشور استفاده خواهد کرد.

ی افزود: قبلاً نیز آمریکا آماده استفاده از سلاح هسته‌ای بود تا ارتش سرخ را در قلمرو لهستان متوقف کند این طرح‌ها هنوز در صورت تجاوز روسیه موجود است.

ژنرال لهستانی گفت: هیچ کشور اروپایی به تنهایی قادر به مقابله با ارتش روسیه نیست و لهستان به همین خاطر در سال ۱۹۹۹ به ناتو ملحق شد.

وی تاکید کرد: ناتو ضعیف شده است و گواه آن نیز ملحق شدن کریمه به روسیه و درگیری داخلی در دونباس اوکراین است. روسیه از تقویت جناح شرقی ناتو نگران نیست زیرا نیروهای آمریکایی در لهستان، رومانی و کشورهای بالتیک قادر به تغییر اوضاع نیستند. روسیه به راحتی می‌تواند اراضی کشورهای بالتیک را تصرف کند و نبرد میان ناتو و ارتش روسیه در لهستان خواهد بود و بنابر این، ناتو باید اهمیت ورشو به عنوان یک همپیمان را درک کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید