تصاویری نزدیک به واقعیت از نسل بعدی مرسدس بنز S کلاس

  • خودرو
  • پنجشنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۸ ۱۲:۵۶
    کد خبر :514828

هرچند این روزها مرسدس بنز هم مانند اکثر خودروسازان دنیا بیشتر تمرکز خود را روی کراس‌اوورها معطوف کرده است اما سدان پرچم‌دار S کلاس هنوز هم پادشاه محصولات این برند لوکس آلمانی است. مرسدس بنز هم‌اکنون در حال کار بر روی نسل کاملاً جدید S کلاس است که احتمالاً در سال 2020 معرفی خواهد شد. حالا اما وب‌سایت Kolesa با استفاده از تصاویر جاسوسی و همین‌طور ویژگی‌های جدیدترین زبان طراحی مرسدس بنز که در محصولات اخیر این شرکت دیده شده، رندرهایی از نسل آیندهٔ S کلاس طراحی کرده‌اند که شاید بتوان آن‌ها را نزدیک‌ترین دیدگاه به طراحی واقعی این سدان لوکس دانست.

بسیار بعید است که طراحی بیرونی نسل آیندهٔ S کلاس تفاوت بزرگ و عمده‌ای با نسل فعلی داشته باشد اما درعین‌حال مطمئناً پرچم‌دار مرسدس بنز نمای جدید و تازه‌ای خواهد داشت. با توجه به جدیدترین تصاویر جاسوسی، نسل آیندۀ S کلاس چراغ‌های جلوی باریکی خواهد داشت که از نسل جدید A کلاس الهام گرفته و جلوپنجرهٔ شش‌ضلعی جدیدی را احاطه کرده‌اند. در عقب نیز برخلاف نسل کنونی، چراغ‌ها تا روی درب صندوق بار کشیده شده و یادآور A کلاس سدان هستند. در بالای چراغ‌های عقب نیز نوار کرومی پهن در سرتاسر بخش عقبی خودرو کشیده شده است. همچنین به نظر می‌رسد دهانهٔ صندوق بار نیز عریض‌تر از نسل فعلی باشد که بارگیری در صندوق بار را آسان‌تر خواهد کرد.

از کابین S کلاس آینده نیز تصاویری افشا شده که نمای نسبتاً خوبی را از داخل خودرو نشان می‌دهد. با توجه به این تصاویر، داشبورد S کلاس کاملاً تحت سلطهٔ یک صفحه‌نمایش بسیار بزرگ قرار گرفته و کنترلرهای فیزیکی به حداقل ممکن کاهش یافته‌اند. صفحه آمپر دیجیتالی خودرو نیز احتمالاً در نسل آینده بزرگ‌تر از نمونهٔ فعلی خواهد بود. شایعاتی ادعا کرده‌اند که نسل آیندهٔ S کلاس صرفاً با فاصلهٔ محوری کشیده عرضه خواهد شد و خبری از نسخهٔ معمولی یا کوتاه نخواهد بود. علاوه بر این، گفته شده در نسل آینده، نسخه‌های کوپه و کابریولت S کلاس نیز حذف خواهند شد. از سوی دیگر، صحبت‌هایی مبنی بر احتمال تولید معادل تمام الکتریکی این ماشین هم مطرح شده که احتمالاً EQS نام خواهد داشت. نسل آیندهٔ S کلاس در کارخانهٔ تازه‌ساز مرسدس بنز در آلمان تولید خواهد شد یعنی همان جایی که محصولات تمام الکتریکی سری EQ هم به تولید می‌رسند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید