میراسماعیلی: به دنبال جذب مربی خارجی هستیم

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۸ ۱۱:۲۵
    کد خبر :514745
مربی خارجی

رئیس فدراسیون جودو، کوراش و جوجیتسو با اشاره به قول یک مدال طلا در رقابت‌های قهرمانی آسیا گفت: به دنبال این هستیم که با رایزنی با فدراسیون جهانی جودو یک مربی خارجی به کادر فنی اضافه کنیم.

آرش میراسماعیلی در حاشیه مسابقات بزرگ کشتی با چوخه اسفراین با اشاره به رویکرد فدراسیون جودو برای حضور در المپیک اظهار کرد: در این چندساله روی ورزشکارانی که سهمیه المپیک گرفته بودند سرمایه‌گذاری شده و از کادر فنی نیز خواستیم برنامه ویژه‌ای برای امسال ارائه دهند تا ورزشکاران برای المپیک آمادگی خوبی کسب کنند.

رئیس فدراسیون جودو، کوراش و جوجیتسو افزود: حضور در کمپ‌ها و مسابقات خوب و معتبر دنیا از این برنامه‌ها خواهد بود تا بتوانیم برای اولین بار در المپیک ۲۰۲۰ مدال کسب کنیم.

وی با اشاره به تشکیل شورای فنی تیم ملی جودو از ابتدای پیروزی در انتخابات فدراسیون گفت: شورای فنی متشکل از صاحب نامان جودو تشکیل‌شده که تصمیم‌گیرنده برای تیم‌های ملی خواهند بود و بعدازاین تعطیلات برای کادر فنی تصمیم‌گیری خواهند کرد.

میر اسماعیلی در خصوص‌ترمیم کادر فنی تیم ملی جودو کشور تصریح کرد: به دنبال این هستیم که با رایزنی با فدراسیون جهانی جودو یک مربی خارجی به کادر فنی اضافه کنیم.

رئیس فدراسیون جودو، کوراش و جوجیتسو در انتها با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا طی سه هفته آینده اظهار کرد: شاکله تیم اعزامی خوب است و امید است بتوانیم در قهرمانی آسیا مدال‌های خوبی را به‌دست آوریم و پیش‌بینی می‌شود که یک مدال طلا را در این رقابت‌های تصاحب کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید