فرمانده نیروی انتظامی اعلام کرد

آمادگی نیروی انتظامی در مناطق سیل‌زده/ مشکل امنیتی نداریم

  • اجتماعی
  • پنجشنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۸ ۱۱:۲۲
    کد خبر :514742
مناطق سیل‌زده

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اقدامات انجام شده جهت امدادرسانی و تامین امنیت در مناطق سیل‌زده، گفت: در این راستا نیروی انتظامی در آمادگی کامل قرار دارد و هیچ مشکل امنیتی در مناطق سیل‌زده وجود ندارد.

سردار حسین اشتری با اشاره به بازدید خود از مناطق سیل‌زده پلدختر، معمولان و روستاهای اطراف آن، گفت: متاسفانه آسیب‌های زیادی بویژه از نظر مالی به مردم این مناطق وارد شده است. تعدادی از هموطنان نیز متاسفانه بر اثر این سیل جان خود را از دست دادند که به خانواده‌های آنها تسلیت می‌گوییم.

وی با بیان اینکه امدادرسانی‌ها به مناطق سیل‌زده از همان ساعت‌های اولیه صورت گرفته است، افزود: همکاران ما در نیروی انتظامی نیز از همان لحظات اولیه برای خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده حاضر شدند.

اشتری ادامه داد: در حال حاضر نیز امدادرسانی‌ها همچنان در حال انجام است و وضعیت امنیتی هم در شرایط مناسبی است که البته باید تقویت شود. به همین منظور روز گذشته بیش از هزار نفر نیرو از یگان‌های ویژه در استان‌های مختلف به مناطق سیل‌زده اعزام شده‌اند.

اشتری تاکید کرد: نیروی انتظامی در آمادگی کامل قرار دارد و هیچ مشکل امنیتی در مناطق سیل‌زده وجود ندارد. اگر موردی هم بود، مردم به نیروها منعکس کنند تا اقدام لازم انجام شود.

به گزارش ایسنا، فرمانده نیروی انتظامی گفت: همکاری خوبی با دستگاه‌های امدادرسان برقرار است و امیدواریم طی چند روز آینده با همراهی مردم و همکاری دستگاه‌های مختلف بتوانیم بخش عمده‌ای از مشکلات را حل کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید