تشکیل کار‌گروه فراکسیون امید برای تعامل با دولت درباره کابینه جدید

    کد خبر :51473

سخنگوی فراکسیون امید مجلس از بررسی نحوه تعامل با فراکسیون متبوعش درباره کابینه دوازدهم خبر داد.

بهرام پارسایی سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به جلسه صبح امروز (یکشنبه 18 تیر) مجمع عمومی فراکسیون متبوعش، اظهار داشت: جلسه امروز مجمع عمومی فراکسیون امید با اکثریت اعضاء به منظور بررسی نحوه تعامل با دولت درباره کابینه دوازدهم تشکیل شد.

وی با بیان اینکه اعضای فراکسیون در این جلسه نظرات خود را عنوان کردند، افزود: همه اعضای فراکسیون امید اتفاق نظر داشتند که انتخاب کابینه حق رئیس‌جمهور است؛ فراکسیون امید نیز به عنوان تشکلی که در انتخابات تمامی اعضایش با دولت یازدهم همراهی کردند، خواستار موفقیت دولت هستند.

سخنگوی فراکسیون امید مجلس با تاکید بر اینکه در این راستا اعضای فراکسیون نظرات و پیشنهادات مشورتی خود را در اختیار دولت قرار می‌دهند، خاطرنشان کرد: در این جلسه مقرر شد تا کارگروهی برای بررسی نظرات همه اعضای فراکسیون امید تشکیل شده و جمع‌بندی نظرات و انتقال آن به دولت را بر عهده داشته باشد.

پارسایی درباره ترکیب کار‌گروه فراکسیون امید برای تعامل با دولت درباره کابینه جدید، گفت: این کارگروه متشکل از محمد‌علی وکیلی، حضرتی، حسین‌زاده و محمد‌رضا تابش و بهرام پارسایی است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید