استقرار واحدهای بهداری ناجا در مناطق سیل‌زده پلدختر و معلولان

  • اجتماعی
  • چهارشنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۸ ۱۵:۰۰
    کد خبر :514444
مناطق سیل‌زده

فرماندهی انتظامی استان لرستان از استقرار واحدهای بهداری در برخی مناطق سیل زده و نیز اعزام آمبولانس‌ها و پزشکان برای امدادرسانی و ارائه خدمات درمانی به هموطنان آسیب دیده خبرداد.

سردار “حاجی‌محمد مهدیان‌نسب” درباره آخرین اقدامات ناجا برای امدادرسانی به مردم سیل‌زده لرستان، گفت: باتوجه به اینکه بیشتر شهرهای این استان دچار سیل شده، همه همکاران ما با تمام توان در حال خدمت رسانی هستند و در حال حاضر، امنیت به طور کامل در این مناطق حاکم است.

به گزارش ایسنا، فرمانده انتظامی استان لرستان درباره وضعیت راه‌های استان، عنوان کرد: خسارات زیادی به “پل دختر” و “معمولان” وارد شده و در حال حاضر ورود به این ۲ شهرستان مسدود است؛ به همین دلیل گروهی از همکاران را از منطقه کوهستانی “دلیج” با خودروهای شاسی‌بلند برای امدادرسانی اعزام کرده ایم و گروهی دیگر را نیز از طریق بالگردهای هلال‌احمر به این مناطق اعزام می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار مهدیان‌نسب از استقرار واحدهای بهداری در برخی مناطق سیل زده و نیز اعزام آمبولانس‌ها و پزشکان برای امدادرسانی و ارائه خدمات درمانی به هموطنان آسیب دیده خبرداد و بیان کرد: همچنین چادرهای استقرار نیز برای اسکان موقت مردم ارسال شده، امیدواریم بتوانیم در ایجاد امنیت به مردم سیل‌زده و نیز آرامش‌بخشیدن به آنها موفق عمل کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید