تمسخر تلویزیونی رابطه ترامپ و روسیه با نقش‌آفرینی رابرت دنیرو

    کد خبر :513870
ترامپ و روسیه

رابرت دنیرو با حضور در برنامه زنده تلویزیونی به بازخوانی طنزآمیز گزارش «مالر» درباره دروغ‌های ترامپ در جریان انتخابات ریاست جمهوری پرداخت.

به گزارش بازتاب به نقل از ورایتی، بعد از اینکه «رابرت مالر» دادستان ویژه پرونده بررسی ارتباط دولت دونالد ترامپ با روسیه، گزارش خود را منتشر کرد، برنامه پرطرفدار تلویزیونی «پخش زنده شنبه شب» کمی حرف برای گفتن درباره آن داشت و بخش آغازین و اصلی اپیزود جدید این برنامه کاملاً به این مسئله اختصاص یافت.

شنبه شب رابرت دنیرو در این برنامه، دوباره نقش مالر را بازی کرد که داشت از روی گزارشش می‌خواند و ای دی برایانت نقش دادستان کل ویلیام بار را ایفا کرد و الک بالدوین هم یک بار دیگر ترامپ شد.

با وجود اینکه مالر با نقش‌آفرینی دنیرو اقرار کرد نتوانسته یک «نتیجه‌گیری قطعی» درباره اتهام جلوگیری از اعمال عدالت توسط رئیس‌جمهور داشته باشد، شخصیت دادستان کل گفت خودش کاملاً چنین نتیجه‌گیری‌ای داشته و ترامپ کاملاً پاک است. شخصیت ترامپ هم در پاسخ گفت «بالاخره خلاص شدم!»

در مورد توطئه و همکاری با دولت روسیه، شخصیت مالر گفت «چند مورد مشکوک» وجود دارد که به تیم ترامپ مربوط می‌شود، اما او نتوانسته ارتباطی مجرمانه برقرار کند. تیم مالر چند نفر را محکوم به زندان کرد که شخصیت دادستان کل آن‌ها را «افرادی بسیار خوب» خواند. ترامپ هم گفت «عفو آن‌ها از همین حالا در برنامه است.»

مالر گفت مدارک بسیاری فراهم کرده است ولی در پاسخ وی شخصیت دادستان کل گفت بسیاری از این شواهد توسط خود رئیس‌جمهور در تلویزیون زنده فراهم شده است. ترامپ گفت: «روسیه، اگر داری تماشا می‌کنی برو بخواب. بابایی برد.»

در نهایت شخصیت ترامپ گفت «اگر می‌خواهی به شیطان شلیک کنی بهتر است تیرت خطا نرود» که در اینجا کیت مک‌کینون در قالب شخصیت رودی جولیانی وکیل ترامپ وارد صحنه شد و این دو درباره این صحبت کردند که چطور توانستند قسر در بروند!

اواخر اپیزود، آن سوی نتایج گزارش مالر در کرملین نشان داده شد. بک بنت در نقش ولادیمیر پوتین ظاهر شد و وقتی متوجه شد گزارش مالر نتوانسته ثابت کند ترامپ با روسیه همکاری کرده، ژنرال‌های او بسیار شوکه شدند چون باور داشتند «رئیس‌جمهور آمریکا برای روسیه کار می‌کرد.» پوتین در واکنش می‌گوید: هرگز نگفته ترامپ برایش کار می‌کرده و نمی‌داند وقتی هیچ چیزی علیه ترامپ نداشته چرا ترامپ تا این حد با او خوب بوده است. او گفت: «فکر می‌کنم فقط از من خوشش می‌آید. اصلاً از کارهای این یارو سر در نمی‌آورم!»

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید