چند کلمه حرف حساب: آقای جهانگیری این سیل ویرانگرا را هم مهار کنید

  • سیاسی
  • دوشنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۸ ۱۳:۰۸
    کد خبر :513826
جهانگیری

موج گرانی ها مردم را کلافه کرده است.

نامه نیوز : آقای جهانگیری باور کنید آن حرف هایی که در مناظره ها زدید آنقدر از سر اطمینان بود و آنقدر مستظهر به سابقه مدیریتی خوب شما بود که بخش های قابل توجهی از رای آقای روحانی بی ارتباط با آنها نیست.
یادتان هست که با سرکلیشه «مردم یادتان هست… » ناتوانی و نابسامانی دولت ماضی در اداره اقتصادی کشور را به یادمان آوردید و هشدار دادید که مبادا کشور را به همفکران آن دولت بسپاریم تا آن نابسامانی بازنگردد؟
القصه :
آقای جهانگیری شما از همان روز اول که سیل آمد کمر همت بستید و تا همین حالا که این وجیزه نگاشته می شود لحظه ای درنگ نکرده اید و این شهر و آن شهر می روید حتی آن شب بحرانی پایتخت را در دفتر کار خود در پاستور به صبح رساندید تا مبادا در نبود آقای رییس جمهور غفلتی رخ دهد و حادثه ای پیش آید .
جزاک الله خیرا
این فقره اگر چه که حتما جزو وظیفه مدیران در زمانه بحران است اما مدیریت خوب و پرکار شما در کارنامه کاری و البته اخروی اتان ثبت خواهد شد ، انشالله .
الغرض :
آقای جهانگیری به قول آقای روحانی پاشنه اتان را برای یک سیل ویرانگر دیگر هم وربکشید . سیلی که مدتی است وارد خانه همه ما شده و مختص آق قله و دزفول و اهواز و … نیست .
این سیل روزگار را بر همه ما سخت کرده است . از این سیل «گرانی» سفره ها کوچک شده و پدرها خجل شده اند از اهل و عیال خود .
ویرانگری این سیل آنچنان است که ما «مردم شریف ایران » را دچار خسران فراوانی کرده است .
مردمی که پای نظامشان مردانه ایستاده اند و همه خناسان را تا همین امروز ناکام گذاشته اند و از این پس نیز چنین خواهد بود ، انشالله.
آقای جهانگیری دست بجنبانید ، مردم ، همان مردمی که به شما اعتماد کردند و به آقای روحانی رای دادند پشتوانه اتان خواهند بود . وقت زیادی ندارید عمر دولت به نیمه نزدیک می شود . امروز که مسئولید ، مسئولید.
با اقتدار این وزارتخانه و آن وزارتخانه را سرکشی کنید ببینید ایراد کار کجاست . چگونه است که خناسان داخلی یک روز مرغ را بیست و چند هزار تومانی می کنند و روز دیگر قیمت پیاز را از دلار فراتر می برند .
بچرخید و پیدا کنید از کدام روزنه ها زالوهای حرام خوار خون ملت را اینگونه می مکند.
ببینید لانه این توله سلطان هایی که هر روز از گوشه ای سر بر می آورند از کدام خلاها سواستفاده می کنند .
شما می توانید ، این را کارنامه موفق شما به ما می گوید .
آقای جهانگیری مثل همین سیل که همان آقای جهانگیری ما بودید در مورد سیل گرانی ها هم همان آقای جهانگیری ما باشید. همانی که همیشه در خاطر ما بود .
دوره این مسئولیت به چشم بر هم زدنی تمام می شود، آنچه باقی می ماند کارنامه و تصویری است که از مدیران در ذهن مردم می ماند .
این سیل گرانی را سیل بند بزنید تا مردم بعد از اینکه رفتید این گزاره را تکرار کنند:
«مردم یادتان هست آقای جهانگیری چگونه معاون اولی بود »
بسم الله، مردم منتظرند!

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید