صعود پورشیب، اباذری و بهمنیار

  • ورزشی
  • دوشنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۸ ۱۱:۵۷
    کد خبر :513769
کاراته

جدیدترین رنکینگ بهترین های کاراته دنیا حکایت از صعود سه نماینده ایران در اوزان محتلف و حضور دو کارته کای دیگر کشورمان در رده چهارم رنکینگ المپیکی دارد.

به گزارش بازتاب و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته؛ براساس رنکینگ اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی، ذبیح اله پورشیب بعد از کسب مدال برنز لیگ اتریش یک پله صعود کرد و به رده سوم آمد و در وزن ۸۴+ کیلوگرم هم صالح اباذری بعد از آنکه موفق شد مدال نقره این رقابتها را از آن خود کند، با یک پله صعود در جایگاه پنجم ایستاد.

در بخش بانوان نیز سارا بهمنیار بعد از کسب مدال نقره لیگ جهانی اتریش از رتبه ۱۵ با ۶ پله صعود به رده نهم آمده، طراوت خاکسار از رده ۱۸ به رده ۱۱ صعود کرده و رزیتا علیپور هم از رده ۱۸ با ۲ پله صعود به رتبه ۱۶ رسیده است.

بر همین اساس در بخش بانوان و در کاتا انفرادی فاطمه صادقی رتبه ۲۰ و نگین باقری در رده ۷۱ جدول المپیکی قرار دارند. در رنکینگ المپیکی وزن اول کومیته بانوان که ترکیبی از امتیازات کاراته کاهای دو وزن ۵۰- و ۵۵- کیلوگرم است، سارا بهمنیار در رده ۱۳، طراوات خاکسار در رده ۳۷ و فاطمه چالاکی در جایگاه ۹۴ قرار دارند. در وزن ۶۱- کیلوگرم المپیکی رزیتا علیپور رتبه ۱۰ و شیما آل سعدی در رتبه ۲۵ قرار دارند.

در وزن ۶۱+ کیلوگرم نیز که ترکیبی از رتبه کاراته کاهای وزن ۶۸- و ۶۸+ کیلوگرم است، حمیده عباسعلی در رده ۲۳، مبینا کاویانی رتبه ۹۱ این وزن را در اختیار دارند.

در کاتای انفرادی مردان نیز ابوالفضل شهرجردی در جایگاه ۲۶ و امیربهادر تدین در رده ۴۵ رنکینگ المپیکی قرار دارند. در وزن اول المپیکی مردان که تلفیقی از رتبه کاراته کاهای وزن ۶۰- و ۶۷- کیلوگرم هامون درفشی پور نفر ۱۳ است، امیر مهدی زاده در جایگاه ۳۷، مجید حسن نیا در رده ۴۶ و امیر رضا میرزایی در جای ۵۲ قرار دارند.

در رنکینگ المپیکی وزن ۷۵- کیلوگرم، بهمن عسگری در رتبه چهارم قرار دارد و علی اصغر آسیابری حائز رتبه ۱۲ است. در وزن ۷۵+ کیلوگرم نیز سجاد گنج زاده رتبه ۴، ذبیح اله پورشیب رتبه ۶، صالح اباذری رتبه ۱۳، مهدی خدابخشی با رتبه ۳۴ و مهدی قراری زاده در مکان ۷۵ جدول رده بندی را در اختیار دارند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید