اولگنار سولسشایر: لایق چیزی بیش از یک تساوی نبودیم

  • ورزشی
  • یکشنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۸ ۱۱:۵۳
    کد خبر :513552
اولگنار سولسشایر

اولگنار سولسشایر به تمجید از رقیب تیمش پرداخت.

اولگنار سولسشایر، سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد برتری 2 بر یک مقابل واتفورد در هفته سی و دوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس را لایق تیمش ندانست!

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد در این باره گفت: واتفورد واقعا شروع خوبی داشت و ما به خاطر ریتم حریف، کار سختی برای به دست گرفتن جریان بازی داشتیم. عالی دفاع کردیم و به نظرم پس از 20 دقیقه راحت‌تر کار را دنبال کردیم. از نظر عملکرد تیم، لایق چیزی بیش از یک تساوی نبودیم اما این پیروزی را می‌پذیریم. راشفورد واقعا سرحال بود. او هنوز از ناحیه مچ پا گرفتگی دارد اما ضربه پایانی را خیلی خوب زد. فکر می‌کردم گل دوم برای کنترل بازی کافی باشد. این شروعی برای ادامه فصل بود. اگر بتوانیم 15 امتیاز دیگر کسب کنیم، در بین 3 تیم برتر قرار خواهیم گرفت.

به گزارش تسنیم،او در پایان افزود: 5 دقیقه پایانی واقعا طاقت فرسا بود. واتفورد واقعا کار را برای ما سخت کرد و این طور به نظر می‌رسید که انگار هنوز در تعطیلات یا بازی‌های ملی به سر می‌بریم. نمی‌توانید در هر مسابقه خوب بازی کرده و امتیازهایی که شایسته آن هستید را کسب کنید. وقتی در اینجا قهرمان جام‌ها می‌شدم، ما در تمامی مسابقات خوب بازی نمی‌کردیم. در روزی که کمتر از حد انتظار ظاهر شدیم، به پیروزی دست یافتیم اما باید بدانیم این پیروزی مقابل تیم خوبی به دست آمد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید