دستگیری کلاهبردار 8 میلیاردی

  • حوادث
  • شنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ ۸:۲۷
    کد خبر :513229
کلاهبردار 8 میلیاردی

فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری کلاهبردار هست میلیاردی توسط اداره آگاهی استان خوزستان خبر داد.

حیدر عباس زاده امروز در گفت‌وگو بافارس در اهواز اظهار کرد: در پی ارجاع یک فقره پرونده قضائی با موضوع کلاهبرداری به پلیس آگاهی استان، با توجه به اهمیت موضوع، پرونده به طور ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی افزود: کارآگاهان پلیس با تحقیقات و بررسی های تخصصی دریافتند که متهم به هویت “ا . ع” در معامله خرید و فروش با اعمال متقلبانه مبلغ هشت میلیارد ریال کلاهبرداری، متواری شده است.

عباس زاده با بیان اینکه ماموران پلیس آگاهی با تحقیقات اطلاعاتی مخفیگاه متهم را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند، بیان داشت: متهم در بازجویی به عمل آمده به بزه انتسابی اعتراف، پس از تکمیل پرونده تحویل مرجع قضائی و با قرار مناسب روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی استان در پایان از شهروندان خواست: قبل از انجام معامله، هنگام دریافت سفته ، چک تضمینی، رمز دار و .. از افرادی که آن ها را نمی شناسید، ضمن مراجعه به بانک و تایید اصالت آن، در صورت مشاهده هر گونه فعالیت مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌هایی پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید