تیم مردان ایران فینالیست شد

  • ورزشی
  • جمعه ۹ فروردین ۱۳۹۸ ۱۶:۵۷
    کد خبر :513159
تیم مردان ایران

تیم کامپوند مردان ایران هم پس از تیم میکس به مرحله نهایی مسابقات تیر و کمال کاپ آسیایی تایلند صعود کرد.

در چارچوب مسابقات تیرو کمان کاپ آسیایی تایلند و در وقت میکس کامپوند تیم ایران با ترکیب ویدا حلیمیان و محمدصالح پالیزبان در مرحله یک هشتم نهایی موفق شد سریلانکا را با نتیجه ۱۵۶ بر ۱۲۶ شکست دهد.

تیم ایران با کسب این پیروزی راهی مرحله یک چهارم شد، در این مرحله کمانداران کشورمان در مصاف با ویتنام به برتری ۱۵۱ بر ۱۵۰ دست یافته و به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.

به گزارش مهر،ترکیب حلیمیان و پالیزبان در این مرحله با شکست ۱۵۸ بر ۱۵۵ مالزی فینالیست شدند. اندونزی حریف ایران در بخش فینال خواهد بود.

پیش از این نیز محمدصالح پالیزبان در بخش انفرادی کامپوند راهی فینال شده بود.

همچنین در بخش تیمی کامپوند بانوان تیم ایران با ترکیب ویدا حلیمیان، راحله فارسی و گیسا بای بوردی در مرحله یک چهارم نهایی مقابل بنگلادش با نتیجه ۲۲۰ بر ۲۱۵ شکست خورد و حذف شد.

همچنین در بخش مردان تیم ایران با ترکیب اسماعیل عبادی، نیما محبوبی و محمدصالح پالیزبان بعد از استراحت در مرحله یک هشتم نهایی موافق شد هنگ کنگ را در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۲۲۲ بر ۲۲۰ شکست داده و راهی مرحله نیمه نهایی شو. د.

در مرحله نیمه نهایی تیم ایران مقابل قزاقستان به میدان رفت و با پیروزی ۲۲۶ بر ۲۲۵ مقابل این تیم فینالیست شد. هند حریف ایران در فینال خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید