۳ هزار مُبلغ آماده اجرای برنامه‌های هفته عفاف و حجاب هستند

    کد خبر :51312

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی استان تهران ضمن اعلام برنامه‌‌های هفته عفاف و حجاب گفت: به مناسبت هفته عفاف و حجاب برنامه‌های مختلف و متنوع تبلیغی و فرهنگی توسط ۳۰۰۰ مبلغ انجام می‌شود.

حجت الاسلام علی امیر آتشانی، معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا در خصوص برنامه‌های هفته عفاف و حجاب گفت: به مناسبت هفته ترویج فرهنگ عفاف و حجاب (17 تا 21 تیرماه) برنامه‌های مختلف و متنوع تبلیغی و فرهنگی توسط 3000 مبلغ انجام می‌شود.

وی افزود: براساس اطلاعاتی که در سامانه سجام موجود است، 5313 مبلغ و مبلغه دارای کد تبلیغی موقت و دائم هستند که در طول سال با این اداره کل همکاری می‌کنند، از این تعداد 3488 نفر مبلغ و 1825 نفر مبلغه هستند.

حجت الاسلام امیرآتشانی با بیان اینکه این شبکه تبلیغی به دلیل تعامل و ارتباط تنگاتنگ با آحاد مختلف جامعه اعم از جوانان، نوجوانان و خانواده‌ها، کارکردهای مختلفی دارند، گفت: این شبکه تبلیغی کارکردهای متنوعی در ترویج فرهنگ اسلامی، کاهش آسیب‌های اجتماعی، تحکیم بنیان خانواده، بصیرت‌افزایی و افزایش آگاهی عمومی و نیز جذب مردمی در پایگاه‌های عبادی، دینی و فرهنگی دارند.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی استان تهران برنامه‌های مانند گفتمان دینی در پایگاه تابستانی و اعزام استاد و کارشناس به کانون‌های جمعیتی را از مهم‌ترین برنامه‌های هفته عفاف و حجاب دانست و افزود: هدایت و ساماندهی تشکل‌های مردم‌نهاد با هدف برپایی نمایشگاه‌های عفاف و حجاب، تبیین فلسفه حجاب توسط ائمه جماعات ادارات و کارخانجات، مشاوره دینی، تولید محتوای آموزشی در سایت‌های وابسته به اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران و مشارکت‌بخشی هرچه بیشتر مراکز فرهنگی، دینی توسط این نهاد از دیگر برنامه‌های هفته عفاف و حجاب است که این کار برنامه‌ریزی و پیش‌بینی شده است.

حجت‌الاسلام امیرآتشانی در خاتمه ابراز امیدواری کرد با برنامه‌ریزی، هم‌افزایی و تعامل تشکل‌های مردمی و دستگاههای اجرایی می‌توانیم اقشار جامعه به خصوص جوانان و نوجوانان را به آموزه‌های دینی بیشتر تشویق و ترغیب کنیم و زمینه نفوذ تهاجم فرهنگی و جنگ نرم را از بین ببریم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید