اعلام اسامی هئیت انتخاب بخش فیلم‌های ویدیویی جشنواره فیلم شهر

    کد خبر :51309

نگار آذربایجانی، عباس رافعی و حسین مسافر آستانه به عنوان اعضای هیئت انتخاب فیلم های ویدئویی ششمین جشنواره فیلم شهر معرفی شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، هیئتی متشکل از نگار آذربایجانی، عباس رافعی و حسین مسافرآستانه با حکم سیدعلی احمدی دبیر این دوره از جشنواره، کار ارزیابی و انتخاب آثار ویدئویی رسیده به دبیرخانه این رویداد هنری را برعهده دارند.

نگار آذربایجانی متولد 1352 در تهران و دارای مدرک کارشناسی ارشد سینما است. او بازیگر، نویسنده، تدوینگر و کارگردان است و اولین حضور وی در عرصه سینما، بازی در فیلم «نسل سوخته» به کارگردانی رسول ملاقلی پور بوده است.

فیلم «آینه های روبرو» اولین تجربه کارگردانی اوست که در ژانر اجتماعی ساخته شده است و سال گذشته با فیلم «فصل نرگس»، دومین فیلم بلند سینمایی خود، در سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم فجر حضور یافت.

عباس رافعی متولد 1341 در شیراز، دارای مدرک کارشناسی فیلمنامه نویسی از دانشکده صدا و سیما و کارشناسی ارشد ادبیات دراماتیک از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد است. او تاکنون فیلم های متعدد سینمایی و تلویزیونی را کارگردانی و تهیه کنندگی کرده است که مهمترین این آثار می توان به فیلم های سینمایی «راز مینا»، «پروانه ای در باد»، «راه طی شده»، «آفتاب بر همه یکسان می تابد»، «تولدی دیگر»، «کیمیا و خاک»، «ملاقات»، «آزادراه» و«فصل فراموشی فریبا» و مجموعه تلویزیونی «جنایات و مکافات» اشاره کرد.

حسین مسافر آستانه متولد 1339 در آستانه اشرفیه و دارای مدرک کارشناسی کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد کارگردانی از دانشکده هنر و کارشناسی ارشد بازیگری از دانشگاه تربیت مدرس است.

درکارنامه هنری و حرفه ای او,کارگردانی و بازیگری در نمایش های متعدد و مسئولیت هایی چون: مدیریت هنرهای نمایشی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، دبیری جشنواره های سراسری دفاع مقدس وجشنواره بین المللی تئاتر فجر و ویدیویی یاس، تدریس در دانشگاه های سوره اراک و اصفهان، ریاست مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دیده می‌شود.

ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر از 9 تا 14 مردادماه به دبیری سیدعلی احمدی در تهران برگزار می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید