تاکید مجدد پلیس: ۱۱ و ۱۲ فروردین برای سفر، مناسب نیست

  • حوادث
  • جمعه ۹ فروردین ۱۳۹۸ ۱۰:۴۷
    کد خبر :512956
پلیس

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ضمن توصیه اکید به هموطنان مبنی بر آنکه روز‌های ۱۱و۱۲ فروردین ماه روز‌های مناسبی برای سفر بویژه به سمت استان‌های جنوبی، غربی و جنوب غربی نیستند گفت: تمام محور‌ها از فردا، دهم فروردین تا دوشنبه به جز استان سیستان و بلوچستان، درگیر باران و برف هستند

سرهنگ نادر رحمانی در گفتگو با ایسنا، به اعلام آخرین وضعیت راه‌های کشور پرداخت و اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک در عوارضی تهران- قم، کرج -قزوین، قزوین- رشت و زنجان پرحجم و در سایر محور‌ها ترافیک روان است.

وی افزود: در اغلب محور‌های استان مازندران، بارش باران را شاهدیم و در محور آستارا- اردیبل در استان گیلان، مشهد- خواف در استان خراسان رضوی بارانی است و گرفتگی در ارتفاعات آذربایجان شرقی مشاهده می‌شود. همچنین تردد در محور اسالم به خلخال با زنجیر چرخ الزامی است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ضمن توصیه اکید به هموطنان مبنی بر آنکه روز‌های ۱۱و۱۲ فروردین ماه روز‌های مناسبی برای سفر بویژه به سمت استان‌های جنوبی، غربی و جنوب غربی نیستند گفت: تمام محور‌ها از فردا، دهم تا دوشنبه دوازدهم، به جز استان سیستان و بلوچستان، درگیر باران و برف هستند و ارتفاعات برفی است.

رحمانی ادامه داد: هموطنان ۱۱ و ۱۲ فروردین، حتی‌المقدور سفر نکنند، زیرا احتمال گرفتاری در محور‌ها به دلایلی، چون طغیان رودخانه، سیلاب، لغزندگی سطح راه، کاهش دید، ریزش کوه و سقوط بهمن وجود دارد.

وی درباره تصادفات رخ داده در ۲۴ ساعت گذشته نیز گفت: یک تصادف در شمال استان فارس و کیلومتر ۳۰ محور گچساران، به علت عدم رعایت مقررات رخ داد و در تصادف بین دو سواری، پنج نفر از هموطنان مجروح شدند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید