ویژگی های جدید «ساعت هوشمند اپل» وارد سراسر اروپا و هنگ کنگ شد

    کد خبر :512830

ساعت هوشمند اپل با ویژگی هایی جدید در سراسر اروپا و هنگ کنگ فعال شد. تا پیش از این، ویژگی های جدید ساعت هوشمند اپل تنها برای تعداد محدودی از کاربران در دسترس بود.

جدیدترین نسل ساعت اپل دارای یک صفحه نمایش منحنی و یک طراحی صنعتی جدید است، یکی از ویژگی های مهم ساعت اپل که در سال گذشته عرضه شد، توانایی های ردیابی پیشرفته سلامت، به خصوص در مورد سلامت قلب و تشخیص انواع حملات قلبی است.

این ویژگی ها در ماه دسامبر به ایالات متحده وارد شد، اما کاربران خارج از کشور مجبور بودند منتظر بمانند. امروز اپل اعلام کرد که ویژگی الکتروکاردیوگرام و قابلیت تشخیص ریتم نامنظم قلبی به 19 کشور اروپایی و هنگ کنگ در آخرین بروزرسانی خود وارد شده است.

 

به گزارش انتخاب، کشورهای پشتیبانی کننده این ویژگی عبارتند از اتریش، بلژیک، دانمارک، فنلاند، فرانسه، آلمان، یونان، هنگ کنگ، مجارستان، ایرلند، ایتالیا، لوکزامبورگ، هلند، نروژ، پرتغال، رومانی، اسپانیا، سوئد، بریتانیا و سوئیس.

تشخیص بی نظمی ریتم قلب در سری جدید ساعت های اپل یکی از جنجالی و البته مهم ترین ویژگی های این ساعت محسوب می شود. . برنامه ECG نیز تنها در سری4 ساعت اپل موجود است، اما اگر شما یک کاربر اروپایی یا هنگ کنگی و در مورد قابلیت های این ساعت کنجکاو هستید با به روزرسانی ساعت خود به نسخه 5.2 و سپس به روزرسانی برنامه بهداشتی آیفون می توانید از این خدمات استفاده کنید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید