برنامه دوست یابی فیس بوک در مکزیک و آرژانتین فعال می شود

    کد خبر :512814
برنامه دوست یابی فیس بوک

به زودی فیس بوک سرویس جدیدی را در فیس بوک فعال می کند که به کاربران اجازه می دهد در صورت دلخواه از برنامه های دوست یابی استفاده کنند.

سرویس های دوستیابی فیس بوک در حال گسترش است و به زودی ویژگی های جدیدی به دست خواهد آورد.

کاربران فیس بوک می توانند از این سرویس های دوستیابی در شبکه های اجتماعی برای اتصال به مردم در کشورهای بیشتری استفاده کنند.فیس بوک اعلام کرد که مکزیک و آرژانتین را به فهرست کشورهایی که سرویس مذکور به آنان ارائه شده اضافه کرده است. خدمات دوستیابی در ماه سپتامبر برای کاربرانی در کلمبیا، کانادا و تایلند راه اندازی شد.

به گزارش انتخاب، این غول شبکه های اجتماعی پیش نمایش برخی از ویژگی های جدید برای کاربران را نیز طراحی کرده است که به افزایش ایمنی کاربران کمک می کند . ویژگی اشتراک گذاری موقعیت مکانی زنده نیز به کاربران اجازه می دهد برنامه ها و محل زندگی خود را با دوستان یا اعضای خانواده خود در فیس بوک از طریق مسنجر به اشتراک بگذارند.

یکی دیگر از قابلیت های پیشنهادی این است که ایجاد یک نمایه دوستیابی در فیس بوک آسان تر باشد. برای مثال با تشکیل پروفایل، سیستم به طور خودکار اقدام به ایجاد عکس ها و اطلاعات از یک حساب کاربری فیس بوک اقدام می کند. با کمک این سیستم، تمام اطلاعات موجود در مشخصات جدید می تواند قبل از ایجاد، ویرایش و حذف شود.

اینخدمات رایگان، توسط فیس بوک در ماه مه گذشته و در جریان کنفرانس توسعه F8 منتشر شد. این خدمات با رقبای فیس بوک مثل تیندر و بامبل متفاوت است. البته جای نگرانی نیست و افرادی که مایل باشند می توانند این گزینه را فعال کنند. درواقع در استفاده از این سرویس هیچ اجباری وجود ندارد. فیس بوک اعلام کرده است هدف از خدمات این است که به کاربران کمک کند ارتباطات پایدار تری داشته باشند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید