آنجلینا جولی بازیگر فیلمی از مارول می‌شود

    کد خبر :512754
آنجلینا جولی

آنجلینا جولی در حال مذاکره است تا به فیلم «ابدی‌ها» ملحق شود.

به گزارش بازتاب به نقل از ورایتی، آنجلینا جولی قرار است برای نخستین بار با بازی در فیلم «ابدی‌ها» به مجموعه فیلم‌های ابرقهرمانی مارول بپیوندد. هر جزئیاتی از این فیلم یا اینکه جولی قرار است در نقش کدام شخصیت ظاهر شود پنهان نگه داشته شده است.

این داستان سال ۱۹۷۶ توسط جک کربی خلق شده و زمان آن به هزاران سال پیش بازمی‌گردد که انسان‌ها می‌توانستند افرادی با قدرت‌های کاملاً خاص خلق کنند که به آنها ابدی‌ها می‌گفتند و چهره‌های شروری به عنوان بدذات‌ها هم وجود داشتند.

این ۲ گروه در طول تاریخ با هم در حال مبارزه بودند و ابدی‌ها پیش از اینکه زمین را برای کشف ستارگان دیگر ترک کنند، در حال مبارزه با یونانی‌ها، رومی‌ها و اسکاندیناویایی‌ها بودند.

در ماه سپتامبر اعلام شد کلوئی ژائو کارگردان «سوارکار» برای کارگردانی این فیلم بر مبنای فیلمنامه‌ای به قلم متیو و رایان فیرپو انتخاب شده‌است.

جولی اکنون در حال بازی در فیلم «شریر: معشوقه شیطان» است که ادامه‌ای بر فیلم فانتزی «شرور» محصول ۲۰۱۴ با فروش ۷۵۸ میلیون دلاری در سراسر جهان است. ادامه این فیلم قرار است ۱۸ اکتبر در سینماها اکران شود و اولین بازی جولی بر پرده سینما از فیلم «کنار دریا» در سال ۲۰۱۵ است.

وی فیلم‌های دیگری نیز در دست اکران دارد که شامل یک فیلم ترکیبی انیمیشن/ زنده با عنوان «یکی و تنها ایوان» و درام فانتزی «Come Away» با دیوید اویلوو به کارگردانی برندا چپمن است. داستان این فیلم مقدمه داستان «آلیس در سرزمین عجایب» و «پیترپن» است و این ۲ شخصیت داستانی را به عنوان خواهر و برادر در کنار یکدیگر آورده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید