سپاه ۳کشتی ماهیگیری ترال را در آب‌های خلیج فارس توقیف کرد

    کد خبر :512696
سپاه

فرمانده منطقه چهارم دریایی سپاه پاسداران از توقیف هفت تن ماهی قاچاق که قصد انتقال آن به کشورهای حوزه خلیج فارس بود خبر داد.

سردار منصور روانکار صبح امروز در گفت‌وگو با فارس در شهرستان عسلویه اظهار داشت: در راستای مأموریت‌های جدید محوله به سپاه در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و ارز و صید ترال با رصد اطلاعاتی سه شناور صیادی در آب‌های میانی خلیج فارس در حوزه استحفاظی منطقه چهارم دریایی سپاه رهگیری، بازرسی و توقیف شدند و 20 نفر خدمه ایرانی و خارجی این شناورها بازداشت و هفت تن ماهی قاچاق از این شناورها توقیف شد.

فرمانده منطقه چهارم دریایی سپاه پاسداران با بیان اینکه متخلفان قصد انتقال و فروش این محموله ماهی به کشورهای حاشیه خلیج فارس داشتند، عنوان کرد: سپاه در مبارزه با قاچاق و به ویژه صید ترال عزم جدی دارد و این ماهی‌ها زیر قیمت بازار بین مردم در شهرستان عسلویه توزیع خواهد شد.

روانکار با بیان اینکه این اقدامات، نقشه‌های دشمنان برای ایجاد تلاطم در بازار است ،ادامه داد: باید همه دستگاه های عزم جدی برای مقابله با قاچاق داشته باشند و از مردم و قشر زحمت‌کش جامعه صیادی انتظار داریم که با این متخلفان همکاری نکنند و در این زمینه وارد نشوند تا مشکلی برایشان به‌وجود نیاید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید