مراقب ویروس جدید توییتر باشید

    کد خبر :512452
ویروس جدید توییتر

توییتر به ویروسی جدید آلوده شده که با فریب کاربران باعث می شود حساب های کاربری آنان قفل شود. این ویروس با سال و ماه تولد شما سر و کار دارد.

بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی با مشکلی رایج سر و کار دارند؛ “فریب خوردن از تبلیغاتی جعلی”. اکنون یکی از بزرگ ترین و عجیب ترین فریب های توییتر در سال 2019 با یک تغییر در تاریخ تولد در پلتفرم این شبکه اجتماعی توسط کاربران همراه شده است.

توییتر هشدار می دهد که کاربران نباید فریب یک آگهی را بخورند که به آنان می گوید تاریخ تولد خود را در حساب کاربری خود تغییر دهند چرا که این تغییر باعث می شود حساب کاربری افراد قفل شود.

این اعلان کلاهبرداری از روز دوشنبه رو به گسترش است و به کاربران وعده می دهد که در صورتی که تاریخ تولد خود را تغییر دهند دارای حساب کاربری رنگارنگ می شوند. اما محدوده مورد نظر تغییر این سال تولد به 2007 باز می گردد. درواقع این ویروس از کاربر می خواهد سال تولد خود را به 2007 تغییر دهد.

به گزارش انتخاب، جالب است بدانید تا این لحظه این ویروس توسط بیش از 13 هزار نفر باز نشر شدهه است. افرادی که تصور می کنند با تغییر سال تولدشان توییتر تغییر رنگ می دهد. اما در این میان تنها چیزی که تغییر می کند رنگ چهره کاربران است که از خشم قرمز می شوند چرا که قوانین توییتر احضور فراد زیر 13 سال را در این پلتفرم ممنوع کرده است.

توییتر هشدار داد که اگر شما سال تولد خود را به 2007 تغییر دهید، این کار شما را 12 ساله می کند و در نتیجه حساب کاربری شما قفل می شود. شرکت توییتر در جریان یک اعلان در پلتفرم خود گفت: “ما ابتدا شاهد یک شوخی بودیم که مردم را به تغییر تولد توییتر خود در سال 2007 برای باز کردن طرح های رنگ جدید ترغیب می کرد اما لطفا این کار را نکنید. چرا که اگر سن شما به زیر 13 سال سن برسد حسابتان قفل می شود.”

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید