استقبال از راموس در مالت با سوت‌های کرکننده

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۷ فروردین ۱۳۹۸ ۱۴:۲۴
    کد خبر :512444
راموس

سرخیو راموس، مدافع تیم ملی اسپانیا و رئال مادرید، دیشب در مالت و در جریان دیدار اسپانیا و مالت در مقدماتی یورو2020 بارها با سوت‌های اعتراضی تماشاچیان مالتی روبرو شد.

تیم ملی اسپانیا دیشب در استادیوم تاکالی مالت در دومین بازی خود در مقدماتی یورو2020 به مصاف تیم ملی این کشور رفت و با نتیجه 2-0 به پیروزی رسید. اما یکی از حاشیه‌های عجیب این بازی رفتار خصمانه تماشاچیان مالتی حاضر در استادیوم نسبت به سرخیو راموس، مدافع تیم ملی اسپانیا بود. در جریان بازی راموس بارها و بارها با سوتهای کرکننده‌ی تماشاچیان مورد نوازش قرار گرفت.

ماجرا حتی پیش از به صدا در آمدن سوت آغاز بازی شروع شد و زمانی که بلندگوی ورزشگاه نام شماره 15 اسپانیا را اعلام کرد تماشاچیان شروع به سوت زدن کردند. از آن پس هر زمان که راموس صاحب توپ می‌شد صدای سوت تماشاچی‌ها در استادیوم بلند می‌شد.

خاطره‌ی فینال چمپیونزلیگ 2018 همچنان در ذهن بسیاری از علاقه‌مندان فوتبال زنده است، زمانی که راموس با خطای عمدی روی محمد صلاح، ستاره لیورپول باعث شد او مصدوم شده و از زمین بیرون برود. با اینکه لیورپول در کشور مالت محبوب‌ترین تیم لیگ برتری نیست و مالتی‌ها بیشتر هوادار منچستریونایتد هستند ولی بازی دیشب نشان داد که اهالی این کشور دل خوشی از راموس ندارند.

راموس در فصل اخیر چندین بار دیگر هم در بازی‌های تیم ملی اسپانیا با سوت زدن تماشاچیان علیه خود مواجه شده است. اولین مورد در جریان اولین بازی لاروخا با هدایت لوئیس انریکه اتفاق افتاد که در استادیوم ومبلی و در مقابل تیم ملی انگلستان برگزار شد. اما راموس 32ساله در بازی‌های لاروخا مقابل ولز و کرواسی که به ترتیب در شهرهای کاردیف و زاگرب برگزار شد هم با سوتهای تماشاچیان روبرو شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید