اپل کارت اعتباری جدید خود را معرفی کرد

    کد خبر :512240

شرکت اپل از کارت های جدید اعتباری خود رونمایی کرد که به دو شکل مجازی و فیزیکی در دسترس است. این کارت های اعتباری می تواند تمامی اطلاعات کاربران را یکجا نگهداری کند.

به نظر می رسد دیگر کافی نیست که آیفون شما فقط اطلاعات کارت اعتباری را ذخیره کند. اپل می خواهد اطلاعات شما را روی کارت فیزیکی ذخیره داشته باشد.

اپل قصد دارد برنامه کیف پول اپل را به عنوان یک کارت تیتانیوم طراحی شده مینیمالیستی معرفی کند. این کارت مجازی در ایالات متحده تابستان امسال عرضه خواهد شد.

به گزارش انتخاب،این غول تکنولوژی اعلام کرده است که به دنبال حذف بسیاری از چیزهایی که مردم در مورد کارت های اعتباری دوست ندارند، و البته با حذف هزینه های اضافی سالانه و بین المللی و نرخ بهره و … کارتی جدید معرفی کرده است.

از مهم ترین ویژگی های این کارت اعتباری می توان به مواردی مثل این ها اشاره کرد:

_اعلام موعد سررسید اقساط و وام ها

_اپلیکیشن اختصاصی

_سیستم امنیتی قدرتمند و قابلیت ایجاد رمز عبور جدید با هر بار استفاده

مدیر شرکت اپل، تیم کوک در سخنرانی اخیر خود در حالی که به معرفی کارت اپل می پرداخت گفت: “در حالی که همه ما به کارت اعتباری نیاز داریم، چیزهایی در مورد تجربه استفاده از کارت اعتباری وجود دارد که می تواند بسیار بهتر شود.”

بر اساس این طرح جدید، اپل به مشتریان اپل کارت، پاداش نقدی ارائه می دهد که تغییری بزرگ نسبت به پاداش ماهانه اکثر کارت های دیگر است. مشتریان می توانند 3 درصد از پول را برای خرید مستقیم با اپل، 2 درصد از طریق کارت مجازی و 1 درصد استفاده از کارت فیزیکی دریافت کنند. افزون بر این برنامه های اپل این سرویس ها را با هدف توسعه خدماتی که به کاربران ارائه می دهد، دنبال می کند. این شرکت در حال حاضر یک سرویس موسیقی ، ذخیره سازی ابری و بازی ها و برنامه های جانبی را نیز ارائه می دهد.

اپل با گلدمن ساکس و مسترکارت همکاری کرد تا کارت جدیدی را که در سراسر جهان پذیرفته شده است منتشر کند. مشارکت جدید اجازه می دهد که گلدمن همچنان به رشد مشتریان خود در جریان اصلی ادامه دهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید