نامه حجت الاسلام ناصر قوامی خطاب به روحانی: بارها گفته‌ام که رحمانی فضلی، فردی مناسب جهت اداره وزارتخانه بزرگی چون وزارت کشور نیست

  • سیاسی
  • سه شنبه ۶ فروردین ۱۳۹۸ ۹:۳۰
    کد خبر :512207
نامه حجت الاسلام ناصر قوامی

متن کامل نامه سرگشاده حجه الاسلام و المسلمین حاج سید ناصر قوامی ، رئیس شورای اصلاح طلبان استان قزوین ، به دکتر حسن روحانی ، رئیس جمهور اسلامی ایران در واکنش به ضعف مدیریت وزارت کشور و برخی استانداری ها در حادثه سیل اخیر در چند استان کشور .

بسمه تعالی
جناب آقای دکتر روحانی رئیس جمهور محترم
باعرض سلام و احترام و آرزوی سالی خوب و خوش برای امت مسلمان ایران
وضمن عرض تسلیت و همدردی با هم میهنان شریف در استان های گلستان ، مازندران ، فارس و لرستان به استحضار عالی می رساند؛ بارها با کمال ادب و تواضع محضر جناب عالی عرض نموده ام که آقای رحمانی فضلی فردی مناسب جهت اداره وزارتخانه بزرگی چون وزارت کشور نیست .

ضعف مدیریت و عدم آینده نگری حوادث طبیعی متعدد که در دوران این وزیر در کشور اتفاق افتاد هر یک به تنهایی ایجاب می کرد که ایشان از سمت خود استعفا می داد و در صورت عدم استعفا حضرتعالی می بایست وی را عزل می نمودید که متاسفانه تا کنون توجهی نشده است.

امروز مردم شریف استان های شمالی و غربی کشور و همچنین شهر شیراز باید هزینه ی سنگین بی کفایتی وزیر و استانداران منصوب از طرف ایشان را تحمل نمایند.

آقای رئیس جمهور تا کی باید به خواسته ها ومطالبات مردم بی توجهی شود.

سید ناصر قوامی
پنجم فروردین ماه ۹۸

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید