آسرایی: حوصله رفتن به شهرستان‌ها را ندارم!

    کد خبر :511686
خواننده پاپ کشور

فریدون آسرایی با انتقاد از وضعیت موسیقی در سال ۹۷، تاکید کرد که دیگر حوصله رفتن به شهرستان‌ها را ندارد.

فریدون آسرایی خواننده پاپ کشورمان به اجراهایی که در سال گذشته داشت، اشاره کرد و گفت: در سالی که گذشت اجراهای متفاوتی را در تهران و شهرستان ها داشتم. اما نسبت به سال های گذشته کنسرت های کمتری را در شهرستان ها اجرا کردم. دلیلش هم این است که دیگر حوصله سفر کردن و رفتن به شهرستان را ندارم. از طرفی محدودیت هایی که در شهرستان‌ها وجود دارد کار را سخت‌تر می‌کند.

وی افزود: برای مثال چند وقت اخیر برای اولین بار به کاشان رفتم تا کنسرت برگزار کنم اما مورد لطف مسئولین کاشان قرار گرفتم و کنسرت بنده را کنسل اعلام کردند. در نهایت با کشمکش‌های فراوان در دقیقه ۹۰ اجازه برگزاری کنسرت را دادند. دقیقا یک هفته بعد بابک جهانبخش آنجا کنسرت داشت که آن را هم کنسل کردند. همین مسائل باعث می‌شود ذوق‌مان را کور کنند و انگیزه‌مان کمتر شود.

آسرایی از انتشار آلبوم جدید خود در سال جدید خبر داد و گفت: آخرین باری که با بهروز صفاریان کار کردم آلبوم “آهای خوشگل عاشق” در سال ۱۳۸۳ بود. در این آلبوم جدیدم که نامش هنوز مشخص نشده آقای صفاریان همه کاره است و تمامی کارها برعهده خودش بوده است.

فریدون آسرایی فضای حاکم بر موسیقی در سال ۱۳۹۷ را ناموفق عنوان کرد و در این رابطه گفت: متاسفانه این سالی که پشت سر گذاشتیم سال خوانندگان شیش و هشت یا همان ریتمیک بود. مردم این روزهای جامعه ما موسیقی گوش می دهند که نه تنها از لحاظ معنی و محتوا غنی نیست بلکه بسیار سخیف است. این باعث می شود موسیقی اصیل و سنتی ایرانی که بار معنایی بسیاری دارد به مرور زمان کم رنگ شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید