رییس اتحادیه‌ تولیدکنندگان طلا:

موانع صادرات را بردارید تا تولید طلا رونق گیرد

    کد خبر :511587
تولید طلا

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان طلا و جواهر با بیان اینکه رونق تولید در حوزه طلا و جواهر منجر به ارزآوری برای کشور خواهد شد، گفت: برای رونق تولید باید موانع صادراتی و وارداتی رفع شود.

ابراهیم محمدولی  در رابطه با راهکارهای رونق تولید اظهار کرد: برای رونق تولید، دولت و اصناف باید در کنار یکدیگر قرار گیرند و تلاش همسو و مناسبی انجام دهند که البته دولت باید اقدامات اولیه و اساسی در راستای رونق تولید انجام دهد.

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان طلا و جواهر با تاکید بر اینکه عمده اقدامات باید از سوی دولت انجام شود، ادامه داد: در راستای رونق تولید در حوزه طلا باید موانع صادراتی و وارداتی برطرف شود که با ورود طلای خام و ساخته شده حجم مواد اولیه رشد کند و از سوی دیگر واردات طلای ساخته شده میزان رقابت پذیری تولید را رشد می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: با رفع موانع صادراتی، حجم تولید در کشور افزایش می‌یابد و رشد صادرات را به همراه خواهد داشت که در نهایت منجر به رشد تولید با کیفیت و رقابت پذیر می‌شود.

محمدولی یادآور شد: در کنار رشد تولید، برنامه‌های مدونی در زمینه فرهنگ‌سازی در حوزه خرید و مصرف کالای ایرانی باید تهیه شود که این موضوع تأثیر قابل توجهی در رونق فروش و تولید کالای داخلی خواهد داشت.

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان طلا و جواهر بیان کرد: رونق تولید و افزایش حجم صادرات، کیفیت تولید، ارتقا طراحی، رشد اشتغال و ارزآوری را به همراه خواهد داشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید