تمرکز بر پیشگیری از وقوع جرم اولویت پلیس است

    کد خبر :511581
قرارگاه نوروزی

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با تاکید بر اینکه “مردم “؛محور تامین امنیت هستند، گفت:تمرکز بر پیشگیری از وقوع جرم و آسیب اولویت این پلیس در سال جاری است.

سردار محمد شرفی در ششمین جلسه شورای سیاستگذاری قرارگاه نوروزی با اشاره به توفیق پلیس در افزایش کشف احشام سرقت شده، آگاهی، هوشیاری و همکاری مردم با پلیس را محور اصلی پیشگیری از وقوع جرم به‌ویژه سرقت ذکر کرد.

فرمانده قرارگاه نوروزی ابوذر با بیان اینکه استفاده از روش‌های قدیمی برای حفظ و نگهداری از احشام پاسخگو نیست و زمینه لازم برای سارقان را فراهم می‌کند، گفت:ضروری است همزمان با تشدید اجرای طرح‌های مقابله‌ای پلیس برای کنترل و کاهش این گونه سرقت‌ها سطح آگاهی مردم نیز ارتقا یابد.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا،سهل‌انگاری مال باختگان در تامین امنیت محل نگهداری احشام را از جمله علت‌های قابل توجه در ورود سارقان به اماکن دامداران دانست و توصیه کرد: با تجهیز اماکن به سیستم‌های ضد سرقت، پلیس را در تامین امنیت و کاهش وقوع جرایم یاری کنند.

به گزارش ایسنا، بنا براعلام سایت پلیس، وی تمرکز بر پیشگیری از جرم و آسیب در تعطیلات نوروز را اولویت مهم پلیس پیشگیری ناجا ذکر و اظهارکرد: رعایت قوانین و مقررات از سوی عموم مردم در کنار فعالیت های پلیس منجر به ایجاد امنیت و آرامش و هدیه آن به مردم می‌شود؛ آرامشی که در بهار طبیعت به دلیل افزایش دید و بازدید و مسافرت‌ها و خالی شدن خانه‌ها و فراهم شدن زمینه ارتکاب جرم، بیش از سایر فصل‌ها مورد نیاز است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید