فرمانده هوا ناجا تاکید کرد

نقش مهم مردم در برقراری نظم و امنیت در جامعه

    کد خبر :511392
برقراری نظم و امنیت

فرمانده هوا ناجا با بیان اینکه پلیس امروز خود را حافظ آرامش جامعه و مردم و پاسدار ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی می‌داند، گفت: مخاطب اصلی امنیت کشور نیروی انتظامی است.

سردار مستاجران در سومین جلسه قرارگاه نوروزی استان چهارمحال و بختیاری اظهارکرد: عزم و اراده نیروی مومن و متعهد پلیس در برقراری نظم و امنیت مردم از نشانه های بی بدیل توفیقات الهی است.

وی با بیان اینکه پلیس امروز خود را حافظ آرامش جامعه، مردم و پاسداری از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی می‌داند، گفت: مخاطب اصلی امنیت کشور، نیروی انتظامی است و امروز مردم از عملکرد بسیار مطلوب پلیس در سطح جامعه، آرامش خاطر و ثبات امنیت را به عینه نظاره‌گر هستند.

به گزارش ایسنا مستاجران نقش مردم در برقراری نظم و امنیت در جامعه را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: اهمیت نقش آفرینی بی‌بدیل مردم در برقراری نظم وامنیت عمومی جامعه انکار نشدنی است.

به گزارش پایگاه خبری پلیس وی در پایان گفت: همدلی، همکاری و اتحاد مثال زدنی مردم و پلیس در زمینه‌های مختلف به تداوم ثبات امنیتی پایدار کمک زیادی خواهد کرد تا همه با هم و یکصدا در ایجاد جامعه‌ای با نشاط و محفوظ از ناهنجاری‌های کوچک و بزرگ تلاش کنیم و پاسخ کوبنده‌ای به دسیسه‌های دشمنان داخلی و خارجی بدهیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید