تاکید رئیس جمعیت هلال احمر بر ضرورت پشتیبانی از استان‌های سیل زده

    کد خبر :511273
استان‌های سیل زده

رئیس جمعیت هلال احمر بر ضرورت پشتیبانی استان‌های سیل زده توسط استان‌های معین و سازمان امداد و نجات تاکید کرد.

دکتر علی اصغر پیوندی با همراهی دکتر محمودرضا پیروی – دبیرکل، سلیمی – رئیس سازمان امداد و نجات و صابونچی – رئیس سازمان جوانان هلال احمر در مرکز هماهنگی و کنترل عملیات جمعیت هلال احمر حضور یافتند و به صورت ویدئو کنفرانس با شش استان درگیر در سوانح ترافیکی و سیلاب به بحث و گفت و گو در خصوص حوادث پیش روی پرداختند.

در این ویدئو کنفرانس، مدیران عامل استان‌های خراسان رضوی، اصفهان و قم گزارش‌های مربوط به سفرهای نوروزی و تمهیدات پیش‌بینی شده برای ارائه خدمات مختلف به مسافران را بیان کردند. مدیران عامل استان‌های مازندران، گلستان و خراسان شمالی نیز آخرین وضعیت رسیدگی به سیل زدگان در شمال و شمال شرق کشور را تشریح کردند.

به گزارش ایسناپیوندی در این نشست آنلاین ضمن تقدیر از خدمات انجام شده، بر ضرورت پشتیبانی استان های سیل زده توسط استان‌های معین و سازمان امدادونجات تاکید کرد و از همه مدیران و امدادگران خواست تا تمام توان و قدرت انسانی، امدادی و لجستیکی خود را برای یاری‌رسانی به شهرهای درگیر سیل و مسیرهای پرحادثه ترافیکی به کار گیرند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر،در این نشست تصمیمات لازم برای پشتیبانی استان‌های درگیر حادثه و نحوه و میزان ارسال اقلام ضروری در صورت نیاز اتخاذ شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید