هیوندای توسان N Line معرفی شد

  • خودرو
  • پنجشنبه ۱ فروردین ۱۳۹۸ ۲۳:۱۰
    کد خبر :511073

پیش از آغاز نمایشگاه خودروی ژنو 2019 ،هیوندای با انتشار تیزری از رونمایی قریب الوقوع یکی دیگر از اعضا خانواده پرفورنس N خبر داد اما عدم حضور این برند کره ای در نمایشگاه خودروی ژنو 2019 سبب گردید برای مشاهده این خودرو تا به امروز منتظر بمانیم.حالا این اتفاق افتاد و هیوندای رسما از توسان N رونمایی کرد.

توسان N را باید اولین شاسی بلند این خانواده جذاب و هیجان انگیز دانست که به سبب بهره بردن از جلو پنجره مشبک مشکی رنگ و چراغهایی با دی لایت های یکپارچه جدید از ظاهری چشمگیرتر سود می برد. از دیگر ویژگی های ظاهری این کراس اوور پرفورمنس باید به رینگ های 19 اینچی مشکی رنگ ، آینه‌ها و اسپویلر عقب مشکی براق اشاره کرد.

به گزارش پردیس خودرو، با ورود به داخل کابین با تغییرات محدودتری روبرو می شویم بطوریکه استفاده از چرم با تزیینات قرمز رنگ ،روکش فرمان جدید و سردنده جدید ظاهری اسپرت تر به خود از جمله این تغییرات محسوب می گردد.پدال های آلیاژی و نشان N از دیگر وجه تمایزهای کابین توسان N با نسخه استاندارد است.

هیوندای برای بالا بردن کیفیت رانندگی در این توسان، تغییراتی را هم در سیستم فرمان و سیستم تعلیق به وجود آورده است. همچنین تغییرات نرم افزاری به وجود آمده، به بهبود هندلینگ و پاسخگویی فرمان کمک می‌کند.بطور جزیی باید گفت با این تغییرات کمک فنر های عقب را 8 درصد و فنر های جلو را 5 درصد سفت تر شده است.

نسخه N لاین توسان بر خلاف شایعات با همان پیشرانه های استاندارد عرضه خواهد شد و از ارتقا قدرت خبری نیست.از این رو پیشرانه های 1.6 لیتری بنزینی 174 اسب بخاری و دو پیشرانه هیبریدی خفیف دیزلی 1.6 لیتری و 2.0 لیتری به ترتیب با قدرت های 136 اسب بخار و 182 اسب بخار وظیفه تامین قدرت را بر عهده خواهند داشت.

همچنین این کراس اوور بصورت دیفرانسیل جلو یا چهار چرخ متحرک بفروش خواهد رسید و مشتریان می توانند بین گیربکس های 6 سرعته دستی و با 7 سرعته دو کلاچه گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنند.

قبل از معرفی رسمی این خودرو شایعاتی وجود داشت که مجهز شدن این بلند قامت جدید هیوندای به موتور 340 اسب بخاری را پیش بینی کرده بود. اما با ارائه مشخصات این خودرو توسط هیوندای دوستداران محصولات پرفورمنس تا حدودی مایوس شدند اما باید گفت که احتمال دارد در آینده نزدیک هیوندای نسخه پرفورمنس تر هیوندای توسان N را معرفی کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید