انتقاد بازیگر «کیمیا» از افراد نالایقِ تلویزیون

    کد خبر :510931
فشارهای اجتماعی و اقتصادی

رضا توکلی گفت: ما مردمی اصیل و با معرفت داریم همگی برابر فشارهای اجتماعی و اقتصادی ایستادگی کردند امیدوارم که آنها را شاد ببینم.

رضا توکلی، بازیگر سینما و تلویزیون، گفت: من همیشه با اتفاقات عجیب دست و پنجه نرم کردم بیماری‌ام ناگوارترین حادثه سال ٩٧ بود و همین اواخر به بیمارستان رفتم، من همه چیز را به فال نیک می‌گیرم و نام اتفاقات بد را تقدیر می‌گذارم، وقایع زیادی برایم اتفاق افتاد ولی با توجه به اعتقاداتی که داشتم مقاومت کردم.

بازیگر فیلم سینمایی «خیلی دور خیلی نزدیک» در پاسخ به کم رنگ بودن فعالیت هایش در طول سال گفت: امروزه خلق آثار هنری به افراد غیر متخصص واگذار می شود و این باعث ضعف در حوزه سینما و تلویزیون ما شده است چراکه کار دست کاردان نیست و نابلدی و ناکارآمدی ها مسبب قرار گرفتن افراد نالایق در تلویزیون شده است.

وی گفت: در حین بازی در سریال «بیراهه» در کشور قرقیزستان دچار حمله قلبی شدم و برای مدتی در بیمارستان بستری بودم اما هم اکنون اوضاع جسمی ام مساعد است.

این چهره سینما و تلویزیون با اشاره به اینکه سال آینده کارهای سخیف و بی محتوا بازی نمی کنم گفت: از هر سه سریال نوروزی پیشنهاد همکاری داشتم ولی از آنجا که موضوع و قصه هر سه اثر حرف تازه ای برای گفتن نداشت از بازی در آنها امتناع کردم و همچنین از پیش آمدن مجدد اتفاقات ناگوار جسمی در حین تصویربرداری ترس داشتم.

وی در پایان با تبریک سال ٩٨ اظهار داشت: امیدوارم سالی سرشار از سلامتی و تندرستی باشد و همه کسانی که حقی از آنها خورده شده حقشان ادا شود! ما مردمی اصیل و با معرفت داریم امیدوارم که آنها را شاد ببینم. همگی در برابر فشارهای اجتماعی و اقتصادی ایستادگی کردند، و برای عبور ازاین شرایط در سال جدید مردم باید دست به دعا باشند.

گفتنی است رضا توکلی در فیلم های سینمایی و مجموعه های تلویزیونی متعددی ایفای نقش کرده که از جمله آنها می‌توان به فیلم‌ و سریال‌های «سیمرغ»، «در مسیر تندباد»، «مریم مقدس»، «یک وجب خاک»، «زیر زمین» و «کیمیا» اشاره کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید