کمپین تحریم تلویزیون توسط چهره‌ها جدی می‌شود

    کد خبر :510633
تحریم تلویزیون

جدال با فردوسی پور با مدیر شبکه سه در رسانه‌ها آشکار اما در درون صداوسیما پنهان بود، با این حال موقعیت فردوسی پور در تلویزیون و کنایه‌های او همیشه نشان می‌داد که اختلافاتی وجود دارد. تا اینکه سرانجام رسما خداحافظی فردوسی پور با برنامه ۹۰ و شبکه سه سیما تایید شد. حالا به نظر می‌رسد برخی چهره‌ها از جمله پرویز پرستویی با درخواست راه‌اندازی کمپین برای عدم حضور در صدا و سیما (تحریم) بخواهند به کنار گذاشتن عادل فردوسی از برنامه نود اعتراض کنند.

محمد حسین رنجبران، مدیرکل روابط عمومی سازمان صدا وسیما اعلام کرد تحولاتی ویژه در برنامه نود از سال آینده صورت خواهد گرفت و این برنامه با گروهی جدید روی آنتن خواهد رفت اما در عین حال از ظرفیت‌های عادل فردوسی‌پور در برنامه‌های دیگر استفاده خواهد شد.

او افزود: “آقای فردوسی‌پور از تهیه‌کنندگان قدیمی و موفق رسانه ملی در شبکه سه سیما به شمار می‌رود و اگر هم این پیشنهاد را نپذیرد؛ مسئولان شبکه سه و کانال ورزش قطعا از وجودش در برنامه‌های دیگر استفاده خواهند کرد.

پیشتر عادل فردوسی پور اعلام کرده بود: به اطلاع می‌رسانم که اینجانب پیشنهاد ارائه شده در مورد پست قائم مقامی شبکه ورزش را نپذیرفته‌ام.

با گذشت 48 ساعت از اعلام رسمی کنار گذاشتن فردوسی از برنامه نود و در حالی که مردم، بازیگران، ورزشکاران و کاربران فضای سرگرم مهیا شدن برای استقبال از بهار هستند اما ماجرای تلخ کنار گذاشتن فردوسی پور را یاد نبرده‌اند و به حذف ناگهانی فردوسی پور از برنامه 90 همچنان معترض هستند.

پرویز پرستویی، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون که همیشه واکنش های متفاوت و جنجالی نسبت به موضوعات مختلف داشته است با انتشار پستی در حمایت از عادل فردوسی پور خواستار تحریم صدا و سیما از سوی چهره های مختلف شده است که احتمالا با واکنش مثبت سلبریتی ها مواجه خواهد شد.

پرستویی در صفحه اینستاگرام خود در حمایت از عادل فردوسی پور نوشت: اگه ورزشی هستند و برنامه ۹۰ رو دوست دارند، اگه ورزشکارانی که این برنامه براشون مهمه، در ایام عید در هیچکدام از برنامه‌های عید شرکت نکنند. بگذارید صداو سیما متوجه بشه که اگر هنرمندان ورزشکاران و فرهیختگان عرصه موسیقی ودیگر مفاخر نباشند، باید کرکره صدا و سیمارو پایین کشید.

بگذارید حتی مسئولین مهم مملکتی بدانند که این مدیران تازه بدوران رسیده نه تنها کار درستی نمیکنند بلکه روز بروز نارضایتی مردم و بیشتر می‌کنند.صدا و سیما متعلق به مردمه و انسان‌های لایقی که مردم دوستشون دارند.حرف زیاده و در یه پست نمیشه همه حرف هارو زد.یک بار هم شده بیاییم به حرف‌هایی که میزنیم عمل کنم. همین».

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید