خیانت به ایران در دو کانال تلویزیونی

    کد خبر :510503
خیانت به ایران

سال 97 به‌دلیل اتفاقات مهم در حوزه سیاسی، اقتصادی و سیاست خارجی از اهمیت خاصی برخوردار بوده و علاوه بر این کشور روزهای پرالتهابی را سپری کرد.

یک کارشناس! تلویزیونی در یک کانال ماهواره‌ای روبروی دوربین می‌نشیند و به مردم توصیه می‌کند «اجناس را بخرید و در خانه انبار کنید!» این توصیه دقیقا زمانی است که جنگ روانی برای پروژه «ونزولوسیون» ایران بالا گرفته و رسانه های مخالف جمهوری اسلامی تلاش می کنند با ایجاد التهاب در بازار قفسه های فروشگاه ها را خالی کنند.

یک کارشناس! ایرانی با یک کارشناس! عراقی در مورد مسائل ایران مناظره می‌کنند، ماجرا به جنگ ایران و عراق می‌رسد، کارشناس عراقی با دفاع از ایران می‌گوید: «ایرانیان در آن جنگ از خودشان دفاع کردند» کارشناس! ایرانی عصبانی می‌شود و پاسخ می‌دهد: «ایرانیان بی‌خود کردند از خود دفاع کردند!»

به گزارش برنا؛حمله تروریستی اهواز، احساسات مردم ایران را جریحه‌دار کرده، یک کانال ماهواره‌ای، رئیس یکی از گروه‌های تروریستی تجزیه طلب را که مسئولیت حمله تروریستی را پذیرفته روی خطا می‌آورد و کلی او را تحویل می‌گیرد بازتاب این نان قرض دادن اما به واکنش‌های وسیعی دامن می‌زند.

عضو کانال های ماهواره ای مخالف ایران، اسامی اپلیکیشن های ایرانی را به شرکت اپل می دهد تا در بستر ios این اپلیکیشن‌ها مسدود شود. علت انسداد چیزی نیست جز تحریم ایران! این فرد در یکی از کانال‌ها حاضر می‌شود و می‌گوید: «برای اینکه ایران نتواند تحریم‌ها را دور زند این کار را کردم» #منوتوفروختی و #کانال_سعودی دو هشتکی هستند که مردم برای دو کانال «من و تو» و «ایران اینترنشنال» به کار می‌برند.

این دو کانال در روزگار تحریم از هیچ اقدامی برای افزاش فشار بر ایران دریغ نکردند تا لقب «وطن فروشان سال» را دریافت کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید