لایت باکس‌ها به کمک تبلیغ فیلم‌ها آمدند

    کد خبر :50982

منصور لشگری قوچانی از ایجاد لایت باکس تبلیغاتی فیلم های سینمایی در پردیس سینمایی آزادی خبر داد.

منصور لشگری قوچانی تهیه کننده سینما در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه سینمای اجتماعی بیش از هرچیز نیازمند تبلیغات مناسب است، گفت: یکی از مهمترین دغدغه های من در حوزه سینما اطلاع رسانی است و معتقدم آثار اجتماعی از عید ۹۶ تا امروز از فروش خوبی برخوردار نبودند که علت آن اطلاع رسانی اندک در این زمینه بود.

وی با اشاره به اینکه مردم فیلم های کمدی را دوست دارند و با علاقه به دیدن این فیلم ها می روند، بیان کرد: اگر فیلم های اجتماعی طی سه ماه اول سال از فروش خوبی برخوردار نبودند به این دلیل است که اطلاع رسانی مناسبی در این زمینه صورت نگرفت. در همین راستا طبق تحقیقاتی که انجام دادم به این نتیجه رسیدم که در یک ماه ۱۰۰ نفر به سینما آزادی می روند و در کنار آن افراد بسیاری از این پردیس سینمایی می گذرند.

لشکری قوچانی توضیح داد: در واقع موقعیت جغرافیایی و استقبال مخاطبان از این پردیس سبب شد تا با مدیریت آزادی به توافقی برسم که براساس آن نزدیک به ۷۰ لایت باکس در سینما آزادی نصب شد تا فیلم های اجتماعی قبل از اکران در سینماهای کشور فرصت تبلیغ داشته باشند.

وی توضیح داد: براساس این طرح، فیلم های اجتماعی ۳ ماه قبل از اکران عمومی با استفاده از این لایت باکس ها در فضای بیرونی و داخلی پردیس سینمایی آزادی تبلیغ می شوند و مردم نیز از اکران و یا وجود چنین فیلم هایی آگاه می شوند و حق انتخاب بیشتری دارد.

تهیه کننده فیلم «قاتل اهلی» بیان کرد: متاسفانه حتی تبلیغاتی که در تلویزیون انجام می شود تاثیرگذاری چندانی ندارد و اگر به فیلمی هم اجازه تبلیغ می دهند، تبلیغات را به گونه ای انجام می دهد که اثر مثبت در فروش ندارد، به عنوان مثال فیلم سینمایی «ویلایی ها» با این حجم تبلیغ در صدا و سیما باز هم از فروش چندانی برخوردار نبود.

لشگری قوچانی در پایان گفت: فضای تبلیغ توسط لایت باکس ها در پردیس سینمایی آزادی با حداقل قیمت در اختیار صاحبان فیلم ها قرار می گیرد، به این معنا که برای پنج لایت باکس با ابعاد ۱۸۰ سانتی متر، یک میلیون تومان در ماه در نظر گرفته شده که این مبلغ بسیار ارزان و مقرون به صرفه است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید