آخرین وضعیت افزایش قیمت بلیت سینماها

    کد خبر :509787
افزایش قیمت بلیت سینماها

سخنگوی شورای صنفی نمایش آخرین وضعیت افزایش قیمت بلیت سینماها در سال 98 و همچنین تعطیلی سالن‌های سینما در آخرین چهارشنبه سال را تشریح کرد.

غلامرضا فرجی (سخنگوی شورای صنفی نمایش) با اشاره به جلسه امروز (دوشنبه 27 اسفندماه) شورای صنفی نمایش گفت: در این جلسه درباره افزایش قیمت بلیت سینماها، بحث و تبادل نظر شد. گروهی از اعضا باتوجه به افزایش هزینه‌های نگهداری سالن‌های سینما و همچنین گران شدن سایر اجناس، پیشنهاد افزایش قیمت بلیت‌ها برای سال 98 را داشتند و برخی از اعضا نیز با استدلال اینکه افزایش قیمت باتوجه به تورم‌های اخیر باعث ریزش مخاطب می‌شود با این مساله مخالف بودند.

وی ادامه داد: بعد از چند ساعت بحث و تبادل نظر و جمع‌بندی مباحث پیشنهادی آماده شد و این پیشنهاد به وزارت فرهنگ و ارشاد و سازمان سینمایی اعلام و قرار شد آخرین تصمیم درباره قیمت بلیت‌ها در سال 98 توسط وزارت ارشاد اتخاذ و نظر آنها درباره پیشنهاد اعلام شود.

فرجی همچنین درباره تعطیلی سینماها در آخرین چهارشنبه سال گفت: بر اساس جدول نمایش؛ ما تعطیلی به عنوان آخرین چهارشنبه سال یا چهارشنبه سوری نداریم اما صاحبان سینما در هر منطقه می‌توانند بر اساس صلاحدید و تشخیص خود و اقتضائات منطقه برای حفظ آرامش و امنیت سالن‌های سینما تصمیمات لازم را اخذ کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید