اتریش: سیاست‌های ترامپ در قبال ایران از حد گذشته است

    کد خبر :509647
اتریش

رئیس جمهور اتریش با اشاره به اینکه سیاست‌های رئیس جمهور آمریکا در قبال برجام دیگر از حد گذشته است از اتحادیه اروپا مقاومت بیشتر در برابر سیاست‌های ترامپ از جمله در مسئله ایران را درخواست کرد.

به گزارش بازتاب به نقل از روزنامه اتریشی “استاندارد”، “الکساندر فان در بلن”، رئیس‌جمهور اتریش از اتحادیه اروپا مقاومت قاطعانه در برابر سیاست‌های دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا را درخواست و تأکید کرد که اروپایی‌ها نباید به هر سازی که ترامپ می‌زند، برقصند.

وی که در مصاحبه با روزنامه “دی ولت” آلمان سخن می‌گفت در این زمینه به توافق هسته‌ای با ایران که از طرف واشنگتن لغو شده است، اشاره کرد.

رئیس جمهور اتریش با ابراز اینکه واشنگتن توافق هسته‌ای با ایران را بدون هر دلیلی لغو کرده و پس از آن شرکت‌های اروپایی را در صورت تجارت با ایران در معرض تهدیدهای سخت قرار داده است، گفت: به نظر من وی دیگر کار را از حد گذرانده است.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنانش درباره اروپایی که در آینده همچنان قدرتمندانه‌تر با سرعت‌های مختلف گسترش می یابد، هشدار داد و تأکید کرد: ما نباید در این مورد اغراق کنیم و من در این زمینه مفصلاً با کشورهای همسایه اتریش صحبت کرده‌ام.

وی افزود: این کشورها نباید این احساس را داشته باشند که یک اروپای مرکزی وجود دارد و آنها در حاشیه قرار دارند. این خطرناک است و آنها می‌خواهند به این تشکل تعلق داشته باشند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید