مدیریت مهمانان های عید نوروز با تلفن همراه!

    کد خبر :509559
تلفن همراه

برخی از افراد تمایل دارند پیش از ورود یا حتی زنگ زدن مهمان ها مطلع شوند چه افرادی قرار است وارد خانه شوند، این موضوع به خصوص در ایامی مانند عید نوروز بسیار مهم است، اکنون سیستم هوشمند موسوم به “Doorport” این مشکل را حل کرده است.

افزایش سطوح امنیت خانه و کنترل ورودی ها و خروجی ها از اهمیت بسزایی برخوردار است و این روزها، سیستم های مختلف امنیتی برای این کار طراحی شده اند. اگر شما در یک شهر بزرگ زندگی می کنید، احتمالا سهمی از سرویس های ابتدایی شناسایی افراد پیش از ورود به خانه دارید، استفاده از ایفون های تصویری، سیستم های امنیتی دوربین دار و … کار شما را تسهیل می کند. اما افزون بر این ها شاید جالب تر باشد اگر بتوانید مهمان ها را دقیق تر مدیریت کنید.

Doorport می خواهد این سیستم های موجود را کمی هوشمندانه تر کند. درواقع با کمک این سیستم هوشمند به محض این که مهمانی زنگ درب خانه شما را می زند می توانید با گوشی هوشمند خود مهمان را کنترل کرده و تصمیم بگیرید درب را باز کند یا خیر. البته برای استفاده از این سیستم باید ابتدا بخش سخت افزای را در ساختمان نصب کنید. بر اساس گفته تیم طراح، این کار بین 10 تا 15 دقیقه طول می کشد.

به گزارش انتخاب،وقتی برنامه Doorport را باز می کنید، از طریق بلوتوث برای جستجوی درب های مختلف خانه از جمله درب پارکینگ نیز می توانید استفاده کنید. سپس با ضربه زدن به قفل روی صفحه نمایش درب را باز می کنید یا می بندید. اما بخش مهیج تر ماجرا این است که می توانید مهمان ها را بلاک کنید یعنی وقتی شخصی خاص زنگ می زند. پیغام بلاک شدن وی وارد سیستم شده و خود به خود صدای زنگ وی در خانه پخش نمی شود.

در بخش امنیتی این سیستم، اگر یکی از دوستان شما برنامه را نصب کند می تواند وقتی شما خانه نیستید یا مسافرت هستید، امور کنترل خانه را از سوی شما مدیریت کند. این پروژه که طی سال های 2014 تا 2016 آزمایشات اولیه را پشت سر گذاشته آماده ورود به بازار است و هزینه نصب آن 350 دلار برای کل ساختمان است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید