«بی نمک» به شبکه یک رسید

    کد خبر :50951

سریال «بی نمک» به کارگردانی علیرضا بذرافشان که برای شبکه سه تولید می شد به شبکه یک رسید.

سیدعلی حمیدی قائم مقام مرکز سیما در گفتگو با خبرنگار مهر درباره سریال «بی نمک» که از شبکه سه به شبکه یک رفته است، گفت: با توجه به اینکه حدود یک سال از عمر فعالیت های جدید نمایشی ما می گذرد اما بعضی از سریال ها هنوز نتوانسته اند در مسیر اصلی خود قرار بگیرند و ما تلاش کردیم که این پروژه ها را در شبکه های مختلف تقسیم بندی کنیم.

وی ادامه داد: بسیاری از این پروژه ها در مرکز سیمافیلم کلید خورده اند و ما سعی داریم با تقسیم کردن این پروژه ها در شبکه های سیما کمبودها را جبران کنیم. هنوز تصمیم گیری برای پخش سریال ها با معاونت سیما و مرکز سیما فیلم است که با توجه به شرایط زمانی و کیفیت آنها در چه شبکه ای پخش شوند.

حمیدی در پایان یادآور شد: ما اکنون کنداکتور پخش مجموعه های نمایشی را براساس داشته های خود می بندیم و بعدا این مسایل مشخص تر انجام خواهد شد.

سریال «بی نمک» به کارگردانی علیرضا بذرافشان و تهیه کنندگی محسن چگینی یک کمدی اجتماعی سیاسی است که سال گذشته کلید زده شد و تصویربرداری آن همچنان ادامه دارد.

این سریال قرار بود در ۳۰ قسمت ساخته شود اما در ادامه به ۴۰ قسمت تبدیل شد.

در این سریال که ابتدا برای شبکه سه ساخته می شد بازیگرانی چون سام درخشانی، بیژن امکانیان، فلور نظری، مهتاج نجومی، محمد فیلی،‌ شبنم فرشادجو، سامان دارابی، کاوه سماک باشی، طوفان مهردادیان، رامتین خداپناهی، افشین نخعی، ستاره حسینی، نیکی محرابی به ایفای نقش می پردازند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید