بدترین گوشی سال 2018 بهترین تلفن همراه سال 2019 می شود؟

    کد خبر :508932

تلفن همراه “رد هیدروژن وان” به اعتقاد بسیاری از افراد یکی از بدترین ایده های تولید تلفن همراه در سراسر جهان محسوب می شود. اما به نظر می رسد شرکت سازنده این تلفن همراه برنامه هایی ویژه برای احیای آن در پیش دارد.

به گزارش انتخاب، شرکت “رد” سازنده‌ی دوربین‌های حرفه ای است بسیاری از فیلمسازان سرشناس در سراسر جهان از محصولات این شرکت استفاده می کنند. اما به نظر می رسد این شرکت آنطور که در تولید و عرضه دوربین های هوشمند موفق بوده در تولید گوشی های هوشمند موفقیتی کسب نکرده است.

درواقع این شرکت با تولید تلفن همراه موسوم به رد هیدروژن وان در سال 2018 به ای موفقیت، یک عقب گر جدی داشت و حتی بسیاری از افراد معتقد بودند بهتر بود این گوشی را تولید نمی کرد. این گوشی که 1300 دلار قیمت داشت از تراشه کم قدرت و ضعیف 835 بهره می برد و دوربینی ضعیف تر از حد انتظار داشت.

اکنون به نظر می رسد شرکت رد برای سال 2019 برنامه ای جدید دارد و می خواهد رد هیدروژن وان را با دوربین هایی حرفه ای تر و در قالب یک بازطراحی حرفه ای روانه بازار کند. درواقع به نظر می رسد شرکت رد قصد دارد پاسخی کوبنده به منتقدان داده و یک تلفن همراه قدرتمند را روانه بازار کند.

تاکید شرکت رد بر باز طراحی و افزایش قدرت دوربین این تلفن همراه به این علت است که بسیاری از خریداران گوشی منظور با هدف استفاده از دوربین قدرتمند، این گوشی را خریداری کرده بودند اما در عمل با یک شکست بزرگ مواجه شدند. بر همین اساس اخیرا شرکت رد در بیانیه ای اعلام کرده که تیم طراح این شرکت در حال باز طراحی یک گوشی قدرتمند برای عکسبرداری و فیلمبرداری با لوازم جانبی دوربین های حرفه ای است. این بیانیه یک خبر عالی برای افرادی است که طرفدار این محصول بودند و دوست داشتند یک دوربین حرفه ای با کارکردهای تلفن همراه بخرند.

باید دید گوشی باز طراحی شده شرکت رد می تواند نا امیدی های سال 2018را به امیدواری های سال 2019 تبدیل کند یا باز هم از سوی خریداران با شکست مواجه می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید