زیدان کورتوا را نمی‌خواهد!

  • ورزشی
  • یکشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ ۱۳:۴۷
    کد خبر :508860
زیدان

سرمربی کهکشانی‌ها نیامده به دنبال تغییرات گسترده در تیمش است.

با عملکرد ناموفق تیبو کورتوا در این فصل از لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا و کوپا دل ری، به نظر می‌رسد در پایان فصل شاید جایی در رئال مادرید نداشته باشد.

کورتوا که با کلی سروصدای بسیار در تابستان از چلسی راهی رئال شد، خیلی ‌ها بر این باور بودند که شاید دیگر جایی برای کیلور ناواس در تیم نباشد. البته همین‌طور هم شد و با وجود مصدومیت‌های متوالی ناواس و اعتماد بیش از حد لوپتگی و بعد از آن سولاری به تیبو، این دروازه‌بان به شماره یک کهکشانی‌ها تبدیل شد.

این در حالی بود که آن هواداران که خواستار خرید هر چه زودتر کورتوا بودند در حال حاضر از فشارهای بی‌مورد خودشان ناامید شوند و به خود بگویند که ای کاش این همه علاقه به جذب این سنگربان بلژیکی نداشتند. با این وجود، پرز که با کلی فشار و انتقاد بار دیگر زین الدین زیدان را به تیم برگرداند، این سرمربی جنتلمن فرانسوی به دنبال به راه انداختن انقلابی گسترده است.

زیدان که همیشه از رئال به عنوان بهترین تیم دنیا و البته بهترین باشگاه مورد علاقه‌اش صحبت می‌کند، انتظار دارد با لیستی که به فلورنتینو داده تیمی قدرتمندتر بسازد. اما نکتۀ جالب توجه این است که زیدان گویا به کورتوا علاقۀ خاصی ندارد و می‌خواهد به نوعی این دروازه‌بان را دیپورت کند.

به گزارش دیلی میرر، زیدان جدیداً به داوید دخیا، سنگربان اسپانیایی منچستر یونایتد علاقه‌مند شده و می‌خواهد با خرید او چارچوب دروازۀ تیمش را ایمن کند. البته این نکته هم وجود دارد که اگر دخیا جذب شود آیندۀ ناواس چه خواهد شد، شاید او هم ساز رفتن کوک کند.

گفتنی است در لیست خرید رئال بازیکنانی چون انگولو کانته، ادن هازارد، پل پوگبا، داوید دخیا، کریستین اریکسن و خیلی از ستاره‌های دیگر به چشم می‌خورد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید