جدیدترین اخبار
۱۷ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۴ اجتماعی کد خبر :50886

توضیحات معاون شهردار درباره اصلاحات ترافیکی «پل صدر»

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در مورد اصلاحات ترافیکی پل صدر توضیحاتی ارائه کرد.

مازیار حسینی در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درمورد اصلاح ترافیکی پل صدر و تاثیرش بر ترافیک که برخی معتقدند این اصلاح آنها ترافیک پل را سبک و ترافیک صدر زیرین را سنگین تر کرده است گفت: یکی از دوستان من که مسیر هر روزه اش گذر از این پل است بعد از این اصلاح ترافیکی با من تماس گرفت و گفت روزی ۲۵دقیقه از عمر خود را مدیون این اصلاح ترافیکی است.

وی با بیان اینکه روزانه به طور متوسط ۳۰دقیقه خودروهایی که از پل صدر عبور می کردند بیش از پیش بینی های انجام شده در ترافیک معطل می شدند گفت: اما براساس مطالعات و طراحی های اولیه خود توانستیم شورای ترافیک تهران را قانع کنیم که تونل نیایش و پل صدر یک پروژه یک پارچه ترافیکی است و دسترسی های ایجاد شده تنها در زمان اضطرار و زمانی که به هر دلیل مثل تصادف و …، پل دچار افزایش بار ترافیکی است باید باز شود در غیر این صورت تونل و پل باید همیشه پیوسته کار کنند و در غیر این صورت همان مشکل گذشته که بازشدن دسترسی های اضطراری ایجاد کرده بود، به وجود می آید.

حسینی با بیان اینکه در تمام کلان شهرهای دنیا، شاهد ترافیک هستیم اما آنچه که باید برای حل مشکل ترافیکی انجام دهیم مدیریت تقاضای سفر است افزود: باید مشکل طبقه زیرین صدر نیز براساس همین عرضه و تقاضای زمان حل شود و شهروندان بدانند در چه زمان هایی این مشکل ترافیکی وجود دارد و مسیر بهتری را جایگزین کنند و یا زمانی که بار ترافیکی کمتر است از این محل تردد کنند.

معاون شهردار تهران با بیان اینکه توسعه حمل و نقل عمومی به ویژه مترو در کنار مدیریت زمانی تقاضای سفر می تواند از بار ترافیکی به پایتخت بکاهد گفت: در غیر این صورت با این تعداد ورودی خودرو ما اگر کل تهران را هم تبدیل به اتوبان کنیم باز هم بار ترافیکی خواهیم داشت.

منبع:ایسنا

وبگردی

روی خط خبر

  • علی مطهری: انتشار فیلمی از جلسه خبرگان رهبری مسئله مهمی نبود/ اینکه مردم از مباحثات مجلس خبرگان آگاه شوند امر مثبتی است
  • رمزگشایی از شرط و شروط ترامپ برای «برنامه موشکی ایران» /کارشناس مسائل نظامی: موشک های ایران دفاعی است نه تهاجمی
  • هر ایرانی باید تنها یک دفترچه بیمه داشته باشد
  • وقتی مادری ار روی فقر مجبور می شود فرزند خود را به دیگری واگذار کند!
  • خداحافظی «لیسانسه‌ها» از تلویزیون
  • تأکید معاون شهردار تهران بر توسعه دوچرخه سواری در پایتخت
  • توضیحات پلیس درباره خبر آتش سوزی در شهرداری
  • ۱۵ سال طراحی نیسان در اروپا
  • کارمندان و کارگران کمپانی مرسدس بنز در سال۱۸۹۷
  • همان «پنج نفری» که توانایی بر هم زدن بازار ارز را دارند، رئیس بانک مرکزی کنید!
  • صادرات زعفران ۳۳ درصد بیشتر شد
  • دلیل ممنوعیت واردات تیلاپیا حمایت از تولید داخل اعلام شد
  • حذف کاغذ از فرایند مالیاتی
  • برنامه ترکیه برای کاهش وابستگی به واردات
  • فراخوان بانک مرکزی برای فروش ارز به صراف‎ها
  • تناقض میان وجود “پرستار بیکار” و “کمبود پرستار” برطرف شود
  • عرضه ۱۰۳ ایده نوآورانه به ایده بازار صنعت حمل‌و‌نقل
  • موافقت وزیر کشور با تشکیل شورای گفت‌وگوی سیاسی
  • ادعــــــــــــای مسئـــولانه
  • اعتماد به نهادهای دولتی و غیر دولتی آمریکا به شدت کاهش یافته است
  • کارشناس سیاست هسته‌ای: اون از عاقبت صدام و قذافی می‌ترسد
  • پارلمان عراق برگزاری انتخابات در ۱۲ مه را تصویب کرد
  • برجام منجی مالی ایران در حادثه سانچی
  • آخرین وضعیت بیمه سانچی/ با خصوصی شدن بیمه‌ها فشار روی دولت کمتر می‌شود
  • جولان آبمیوه‌های عربی و قاچاق در بازار/ پای چه کسانی درمیان است؟
  • دلار نخرید؛ قیمت‌ها پایین می‌آید
  • تحلیل آخوندی از پشت پرده مؤسسات اعتباری غیرمجاز
  • کشف محموله بزرگ سلاح های آمریکایی در غوطه شرقی
  • مواضع ترامپ علیه ایران «هارت و پورت» است
  • حضور جنگنده رژیم صهیونیستی در آسمان یمن نشانه ضعف رهبران عرب است