لامبورگینی رکورد فروش سال 2018 را شکست

  • خودرو
  • شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ ۱۳:۴۸
    کد خبر :508406

لامبورگینی بیشتر از هر وقت دیگر در زمان فعالیت خود، موفق به فروش اتومبیل در سال 2018 میلادی شده است.

در حال حاضر بسیاری از خودروسازان بزرگ، بویژه آنهایی که نیاز به شمارش اتومبیل‌ها توسط میلیون ها نفر را دارد، آمار فروش خود را مربوط به سال گذشته منتشر کرده و جزییات آن را مورد بررسی قرار داده‌ایم، اما در این بین خودروسازانی هستند که خودروهای ویژه با مخاطب خاص تولید می کنند که نمونه آن می تواند لامبورگینی به عنوان تولید کننده وسایل نقلیه سوپراسپرت باشد. با این حال شرکت خودروسازی لامبورگینی موفق شده در سال گذشته بیشتر از هر وقت دیگر در زمان فعالیت چندین ساله خود اتومبیل بفروشد.

لامبورگینی در روزهای گذشته اعلام کرد که در سال 2018 میلادی موفق به فروش 5750 دستگاه خودروی مختلف از سبد محصولات خود شده است. شاید این تعداد فروش زیاد نباشد، اما برای خودروسازان ویژه با محصولات منحصربه فرد و مخاطبان خاص مثل لامبورگینی می تواند یک رقم فوق العاده باشد و باعث شده 51 درصد ماشین بیشتری نسبت به سال 2017 میلادی به مشتریان خود بفروشد.


البته این افزایش فروش تا حدودی به معرفی و عرضه “لامبورگینی اوروس” وابسته است و این خودروی شاسی بلند لامبورگینی توانسته سیل قابل توجهی از سفارشات مشتریان را به سمت لامبورگینی جذب کند.

به لحاظ مالی، لامبورگینی موفق شده حجم فروش 1.42 میلیارد یورو در سال گذشته داشته باشد و بسیار بالاتر از فروش 1 میلیارد یورویی این شرکت در سال 2017 میلادی خواهد بود که افزایش 40 درصدی تجربه کرده است.

مدیرعامل شرکت خودروسازی لامبورگینی اعلام کرده که این جهش فروش می تواند استراتژی و پایدار بودن محصولات ما را از نگاه مشتریان ثابت کند. همه این دستاوردها تیمی بوده و من از کارکنان لامبورگینی در سطح جهانی تشکر می کنم که از سنت های قدیمی ما و همچنین سهامداران شرکت و جلب اعتماد آنان حمایت کردند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید